معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری :

افزایش دوبرابری استقبال هیأت‌های خارجی از نمایشگاه گردشگری

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از دوبرابر شدن تعداد هیأت‌های خارجی شرکت‌کننده در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری خبر داد.

افزایش دوبرابری استقبال هیأت‌های خارجی از نمایشگاه گردشگری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میراث آریا، مرتضی رحمانی‌موحد در حاشیه بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه، در جمع خبرنگاران درباره حضور شرکت‌های خارجی در دهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: «در این دوره شرکت‌هایی از 21 کشور حضور دارند که سالن شماره 5 را به آن‌ها اختصاص داده‌ایم و خوشبختانه حضور این شرکت‌ها، علاقه‌، تنوع معرفی‌شان و تبلیغاتشان نشان می‌دهد که روی این نمایشگاه به‌عنوان یک ظرفیت همکاری حساب کرده‌اند و نمایشگاه توانسته جای خود را در عرصه فعالیت‌های بین‌المللی باز کند.»

    او با بیان اینکه این نمایشگاه به کانونی برای معرفی، تعامل و بستری برای بازاریابی و مشارکت با طرف‌های ایرانی، اطلاع از وضعیت گردشگری ایران و تنظیم قراردادها و برنامه‌های مشترکشان تبدیل شده است، اظهار کرد: «بعد از این سه دوره اخیر که تمرکز نمایشگاه بر محتوا و مدیریت کیفی گذاشته شده در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم و به‌طرف بهتر شدن پیش می‌رویم.»

    معاون سازمان گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان اینکه سال‌به‌سال به تعداد کشورهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه افزوده می‌شود گفت: «کیفیت حضور کشورهای خارجی نیز در این نمایشگاه متنوع‌تر از سال‌های قبل است.»

    رحمانی‌موحد ابراز امیدواری کرد که این روند کمک کند تا نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به قطب معرفی صنعت گردشگری ایران و یک کانون تأثیرگذار در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شود.

    او درباره وضعیت شرکت‌کنندگان خارجی متعلق به بخش خصوصی نیز گفت: «در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگان بخش تخصصی با یکدیگر تعامل و گفت‌وگو می‌کنند. بخشی خودشان را و بخشی دیگر کشورشان را معرفی می‌کنند. این یک سبک استاندارد است که در نمایشگاه‌ها شاهدیم. هر کشوری می‌رود و موقعیت‌های خود را معرفی می‌کند. ظرفیت نمایشگاه ما هم بین‌المللی است و جاده دوطرفه است؛ بنابراین آن‌ها هم امکان این را دارند که کشور خود را معرفی کنند.»

    او همچنین با اشاره به برگزاری یک سری جلسات رسمی با بخش دولتی برخی از کشورها بیان کرد: «در روزهای گذشته در تهران میزبان چندین وزیر بوده‌ایم.»

    معاون سازمان گردشگری افزود: «تابه‌حال وزرای لبنان، آفریقای جنوبی، زیمبابوه و تایلند و همچنین معاون وزرای روسیه، ترکیه و هیأت‌هایی از کشورهای ارمنستان، قزاقستان و سویس به‌صورت رسمی حضور یافته‌اند. این اتفاق هم فرصت همکارهای دوجانبه را و هم فرصت دیدن نمایشگاه را فراهم کرده است. امسال از نظر کمّی تعداد هیأت‌های خارجی دوبرابر سال پیش است.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت