استاندار تهران خبر داد

برپایی نمایشگاه بهاره در ۵ نقطه از تهران

عصر نمایشگاه- با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، مسئولان دولتی و تشکل‌های صنفی با رفع اختلافات قبلی از برپایی نمایشگاه فروش بهاره به روال هر ساله در ۵ نقطه شهر تهران خبر داده و تلاش می‌کنند تا در نمایشگاه‌های امسال کسبه آسیب‌دیده پلاسکو حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

برپایی نمایشگاه بهاره در ۵ نقطه از تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از همشهری آنلاین ، برگزاری نمایشگاه‌های فروش بهاره یا خودداری از انجام این کار با تمرکز بیشتر بر طرح فروش فوق‌العاده به‌دلیل ثبات نسبی بازار و مشکلات برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها از چند‌ماه پیش به محل اختلاف مسئولان اتاق اصناف و استانداری تهران تبدیل شد. درحالی‌که اتاق اصناف ایران و واحدهای صنفی با استناد به ثبات بازار اقلام مصرفی و کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید و کمبود امکانات در نمایشگاه‌های فروش بهاره، تمایلی به برگزاری این نمایشگاه‌ها نداشته و بر توسعه طرح فروش فوق‌العاده تأکید داشتند، استانداری تهران و دولت بر ثمر‌بخش بودن اینگونه نمایشگاه برای تأمین مایحتاج شب عید مردم اصرار داشتند که در نهایت موجب عقب‌نشینی اصناف و برپایی این نمایشگاه‌ها شد.

    استاندار تهران از برپایی نمایشگاه‌های فروش بهاره در 5نقطه شهر تهران همانند سال گذشته خبرداد و تأکید کرد که در نمایشگاه‌های فروش بهاره امسال اولویت در استقرار و تخفیف‌های ویژه برای واگذاری غرفه با کسبه زیان‌دیده پلاسکو است اما این غرفه‌ها برای کسبه مذکور رایگان نخواهد بود.

    سیدحسین هاشمی با رد احتمال عدم‌اقبال مردم از نمایشگاه‌های فروش بهاره شب عید امسال به‌دلیل ثبات قیمت و عرضه کالاهای اساسی، پوشاک و منسوجات، آجیل و تنقلات و... اعلام کرد که حتما از این نمایشگاه‌ها استقبال خوبی خواهد شد. تجربه سال گذشته نیز نشان می‌دهد که در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای سال‌94 مردم و هم فروشندگان از بر پایی این نمایشگاه‌ها رضایت داشتند، چرا که کیفیت و قیمت کالاهای عرضه‌شده در این نمایشگاه‌ها مناسب بود.

    به‌گفته وی، استانداری به اصناف و عرضه‌کنندگان کالا در نمایشگاه‌های فروش بهاره سال‌95 تأکید کرده است که باید امسال کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها نسبت به سال گذشته بهبود یابد. همانند سال‌های گذشته اغلب مایحتاج شب عید مردم مانند مواد شوینده، پوشاک و منسوجات، شیرینی و تنقلات، آجیل و خشکبار، گوشت قرمز، مرغ و سایر کالاهای اساسی و... در این نمایشگاه‌ها با نظارت گشت‌های مشترک دستگاه‌های ذیربط و با تخفیف 10تا20 و حتی 30درصدی عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت