در محل سالن گلشن بجنورد؛

برگزاری اولین نمایشگاه فروش بازی و سرگرمی در خراسان شمالی

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه فروش بازی و سرگرمی در استان خراسان شمالی آغاز به کار کرد.

برگزاری اولین نمایشگاه فروش بازی و سرگرمی در خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، در آیین افتتاح این نمایشگاه، منیر صادقی، مدیر کل کانون استان با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی را فراهم آورده است تا کودکان و نوجوانان با خانواده هایشان برای خرید محصولات کانون حضور یابند و دست به انتخاب بزنند، گفت: بازدیدکنندگان می توانند از تخفیفات ارائه شده استفاده کنند و از محصولات انتشارات کانون که به صورت ویژه حوزه  کودک و نوجوان را در بر دارد خریداری کنند.

    وی یکی از نیازهای کودکان امروز که فضای مجازی محیط اطرافشان فرا گرفته است، نزدیکی و آشنایی بیشتر با کتاب های فاخر دانست و با بیان اینکه بر همین اساس خانواده ها باید توجه بیشتری به این مهم داشته باشند؛ ادامه داد: پژوهش‌های تجربی نشان می‌دهد که انواع بازی، باعث پیشرفت رشد ذهنی کودکان می‌شود ولی نوع بازی ها باید مورد بازبینی قرار بگیرد، در این نمایشگاه بازی های ارائه شده از قابلیت های لازم برخوردار است.

    صادقی تصریح کرد: با توجه به اینکه کتاب های و بازی های فکری این نمایشگاه از استانداردهای لازم برخوردار است به مهدکودک ها و مدارس توصیه می شود تا برای غنی کردن کتابخانه ها و منابع خود از این نمایشگاه بازدید کنند.

    وی در ادامه به کتاب های ارائه شده در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: کتاب های این نمایشگاه با مضامین قوی می تواند کودکان و نوجوانان را با فرهنگ ایرانی و اسلامی آشنا کند و والدین می توانند با استفاده از این کتاب ها تربیت صحیح فرزندان خود را  به صورت غیرمستقیم  و با استفاده از ابزار کتاب انجام دهند.

    حسین فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی هم ضمن بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: کتاب های موجود در نمایشگاه در خور توجه است، فعالیت های کتاب محور یکی از رسالت های کانون پرورش فکری است.

    وی با حمایت از آثار بومی و محلی، خاطر نشان کرد: به منظور حمایت از فرهنگ بومی و محلی استان، جلسه ای ترتیب داده شود تألیف های نویسندگان و شاعران استان به زبان های بومی و محلی تنظیم و برای انتشار به کانون پرورش فکری پیشنهاد داده شود تا کتاب هایی با گویش های این استان هم مثل سایر استان وارد بازار فروش شود.

    گفتنی است ،این نمایشگاه تا سوم اسفندماه از ساعت 10 صبح تا 22 در محل سالن گلشن بجنورد دایر خواهد بود و کودکان و نوجوانان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت