همزمان با جشنواره گل نرگس؛

نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی منطقه جنوب غرب استان فارس برگزار شد

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی منطقه جنوب غرب فارس با حضور شهرستان‎های نورآباد، رستم و سپیدان به میزبانی کازرون و همزمان با جشنواره گل نرگس برگزار شد.

نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی منطقه جنوب غرب استان فارس برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل ازتسنیم ، جمشید معینی از  برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی منطقه جنوب غرب فارس با حضور شهرستان‎های نورآباد، رستم و سپیدان به میزبانی کازرون و همزمان با جشنواره گل نرگس تقدیر کرد.

    وی  اظهار داشت: امسال با توجه به اطلاع‎رسانی گسترده درباره برگزاری این جشنواره و برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته در سطح استان و منطقه جشنواره گل نرگس کازرون پذیرای گردشگران داخلی از استان‎های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، بوشهر و خوزستان بود.

    معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به ویژگی منحصر به فرد مجموعه 132 هکتاری نرگس‎زار  کازرون افزود: مقدمات تکمیل پرونده نرگس‎زار برای ثبت در فهرست ملی آثار طبیعی انجام شده و اعتبار مناسب برای تداوم برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در سال آینده تخصیص یافته است.

    وی ضمن تایید طرح گردشگری نرگس‎زار توسط اداره‌کل منابع طبیعی اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‎های محوطه نرگس‌زار جره طرح مسیر گردشگری، شامل مسیر پیاده‎رو که در حال حاضر حدود 300 متر آن با اعتبار 1200 میلیون ریال به اتمام رسیده است.

    معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس گفت: 900 متر باقی مانده از مسیر ظرف مدت یک سال آینده با پیش‎بینی اعتبار 3 میلیارد و 700 میلیون ریال با همکاری فرمانداری شهرستان کازرون به اتمام می‎رسد.

    وی افزود: با توجه به استقبال گردشگران از این جشنواره برای ساماندهی اسکان مسافران در تفاهم‎نامه‎ای مشترک با صندوق کارآفرینی امید و با در نظر گرفتن تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود 4 درصد از سرمایه‎گذاران بومی برای راه‎اندازی اقامتگاه بوم‎گردی در محیط‎های روستایی و طبیعی دعوت می‎شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت