همزمان با سومین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان اصفهان؛

نمایشگاه 'نقش دانشگاه در مهندسی دفاع مقدس' در دانشگاه صنعتی اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- همزمان با سومین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان اصفهان، نمایشگاه 'نقش دانشگاه در مهندسی دفاع مقدس' در دانشگاه صنعتی اصفهان گشایش یافت.

نمایشگاه 'نقش دانشگاه در مهندسی دفاع مقدس' در دانشگاه صنعتی اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، سومین کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان به مدت سه روز تا 25 بهمن امسال برگزار خواهد شد و برگزاری نمایشگاه های علمی تخصصی، نشست های تخصصی، حضور کانون های هنری دانشجویان و رونمایی از مستند، کتاب ها، موسیقی، سررسید و نماهنگ از جمله برنامه های این کنگره است.
    رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین افتتاح نمایشگاه نقش دانشگاه در مهندسی دفاع مقدس، گفت: ارائه نقش دانشگاه در حوزه مهندسی و تأکید بر نقش آنها در جنگ تحمیلی، هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه است.
    سیدمحمود مدرس هاشمی با تأکید بر نقش پررنگ و مؤثر دانشگاه‌ها دردوران دفاع مقدس افزود: در این نمایشگاه، دستاوردها و امکانات دانشگاه‌ در حوزه مهندسی و تحقیق های مرتبط با دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.
    وی ادامه داد: متخصصان ایثارگر با حضور در غرفه های مهندسی دریایی، مهندسی رادار، امنیت و رمز، مهندسی ویژه، مهندسی سازه و عملیات خاکی، مهندسی آب، تجهیزات خودرویی و امداد و درمان به تشریح این دستاوردها خواهند پرداخت.
    رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه آغاز به کار بعضی از حوزه‌های مهندسی در کشور همزمان با دفاع مقدس بود، گفت:حوزه‌هایی مانند زیردریایی، امنیت و رمز و دیگر مهندسی ها پس از پایان جنگ تحمیلی، برکت ها و دستاوردهای وسیعی را برای کشور دربرداشته‌ است.
    مدرس هاشمی اظهار امیدواری کرد که بازدید از دستاوردهای دانشگاه‌ها در حوزه مهندسی دفاع مقدس، منجر به تقویت روحیه خودباوری در دانشجویان شود.
    نمایشگاه 'نقش دانشگاه در مهندسی دفاع مقدس' تا 25 بهمن در سالن شهید آوینی دانشگاه صنعتی اصفهان برپاست.
    از دیگر برنامه های سومین کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود، نشست فرهنگی همراه با تجلیل از بهترین های جشنواره فرهنگی و هنری جشنواره و نشست تخصصی تبیین نقش دانشگاه ها در مهندسی دفاع مقدس است.
    اجلاس پایانی سومین کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان روز دوشنبه 25 بهمن جاری با حضور سورنا ستاری معاون علم و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت