معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام خبر داد

گشایش نمایشگاه بهاره در ایلام

عصر نمایشگاه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: به منظور تنظیم بازار شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت کاذب در بازار استان نمایشگاه بهاره در اسفند ماه برپا می شود.

گشایش نمایشگاه بهاره در ایلام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، جمیل شوهانی با اشاره بر لزوم تامین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در آستانه فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: نمایشگاه بهاره به مدت 2 هفته (10 تا 25 اسفند ماه) در شهرهای مختلف استان برگزار می شود و مردم می توانند نیازهای اساسی خودشان را از این نمایشگاه ها خریداری کنند.
    به گفته وی دراین نمایشگاه ها اقلام مورد نیاز مردم از قبیل پوشاک، کیف و کفش، گوشت، مرغ ، ماهی، لبنیات ، برنج و خشکبار با 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.
    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: نظارت های کافی از سوی سازمان های نظارتی در طول مدت برگزاری نمایشگاه بهاره انجام می شود تا از افزایش قیمت در این نمایشگاه ها جلوگیری شود.
    وی گفت: برگزاری نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا و فروش های فوق العاده در سطح شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال است.

    ** نظارت 30 اکیپ بازرسی بر بازارهای استان دراستانه و ایام نوروز
    رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ایام عید نوروز در این استان با حضور 30 اکیپ بازرس و کارشناس خبر داد.
    مهدی شریفی افزود: در آستانه سال جدید، قیمت برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تاثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارت از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.
    وی گفت: در این طرح نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاها در اولویت نظارت قرار دارد.
    شریفی یادآور شد: 60 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستان ها در این ایام بر فعالیت بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار نظارت و بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را رصد و پایش می کنند.
    وی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت