همزمان با همایش بین المللی فناوری های نوین صنعت ساختمان ؛

برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردها و فناوری های نوین ساختمان در مشهد

عصر نمایشگاه- همایش بین المللی فناوری های نوین صنعت ساختمان روز یکشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان رضوی و فعالان صنعت ساختمان ایران و ۱۰ کشور دیگر در تالار صبا مشهد آغاز شد.

برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردها و فناوری های نوین ساختمان در مشهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این مراسم گفت: این همایش با رویکرد توسعه پایدار و با محورهای قوانین، سیاست ها و راهبردها، منابع انرژی و مدیریت مصرف، سامانه های الکتریکال و مکانیکال، هوشمندسازی ساختمان، ساختمان پایدار، اقتصاد و توسعه و شهر پایدار برگزار می شود.
    محمد رضا اخوان عبداللهیان افزود: در این همایش بیش از یکهزار و 500 نفر شامل انبوه سازان، مدیران کل راه و شهرسازی، اعضا و روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان، 45 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور، دانشجویان و متخصصان در رشته های مرتبط با فناوریهای نوین صنعت ساختمان و مقوله های مرتبط با توسعه پایدار حضور دارند.
    وی بیان کرد: بیش از 130 مقاله در محورهای مختلف به دبیرخانه این همایش ارسال شده که 30 مقاله برگزیده به صورت پوستر در نمایشگاه همایش در معرض دید عموم قرار می گیرد.
    دبیر همایش ملی فناوری های نوین صنعت ساختمان گفت: در جریان این همایش، کارگاه های آموزشی به صورت همزمان و از طریق فضای مجازی برای 800 تا یکهزار نفر از دست اندرکاران حوزه صنعت ساختمان در پنج استان کشور برگزار می شود.
    وی برگزاری 35 کارگاه علمی در تمام رشته های هفتگانه نظام مهندسی ساختمان، برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردها و فناوری های نوین ساختمان در 30 غرفه، قدردانی از دستگاه ها و افراد حامی همایش، درج مقاله های برتر در پایگاه علمی استنادی علوم جهان اسلام و انتشار پوستر 30 مقاله برتر را از جمله برنامه های چهارمین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان در مشهد برشمرد.
    وی گفت: در این همایش نمایندگان شرکت های معتبر از کشورهای آلمان، ترکیه، چک، روسیه، اسپانیا، سوئد، کره جنوبی، فنلاند، مجارستان و ارمنستان حضور دارند که در کارگاه های این همایش به تدریس خواهند پرداخت.
    مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: چهارمین همایش ملی فناوری های نوین صنعت ساختمان فردا نیز ادامه دارد.
    دبیرخانه دائمی همایش فناوری های نوین صنعت ساختمان در مشهد مقدس قرار دارد و تا کنون سه دوره آن در این شهر در سطح ملی برگزار شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت