در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان ؛

نمایشگاه ملی و بین‌المللی عکس سوگواره مهر محرم در سمنان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه ملی و دومین نمایشگاه بین المللی عکس مهر محرم در آیین ویژه ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان گشایش یافت.

نمایشگاه ملی و بین‌المللی عکس سوگواره مهر محرم در سمنان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، دبیر اجرایی سوگواره عکس و فیلم کوتاه مهر محرم افزود: در این نمایشگاه عکس مهر محرم که با حضور آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گشایش یافت، در مجموع بیش از 100 اثر ازعکاسان ملی و بین المللی ارائه شده است.
    میثم قدس پور با اشاره به ارسال هفت هزار و 600 اثر به سوگواره بین المللی مهر محرم در سال 95، خاطرنشان کرد: آثار رسیده به سوگواره سال 95 نسبت به سال گذشته ٢٥ درصد افزایش داشته است.
    وی اظهارداشت: در بخش بین المللی آثاری از ١٣ کشور عراق، لبنان، سوریه، هندوستان، پاکستان، افغانستان، نیجریه، انگلستان، آذربایجان ، کانادا، استرالیا و گرجستان به این سوگواره ارسال شده است.
    وی یادآورشد: در بخش عکس، هفت هزار و 502 تصویر و در بخش فیلم کوتاه ٩٨ فیلم به دبیرخانه این سوگواره رسید که داوری تخصصی بخش عکس صورت گرفته است.
    وی با بیان اینکه داوری بخش فیلم هنوز نهایی نشده و در حال انجام است، گفت: نمایشگاههای عکس مهر محرم در بخش های بین المللی با موضوع راهپیمایی اربعین حسینی ودر بخش ملی با موضوع آیین های عزاداری مردم ایران اسلامی در ماه محرم به ویژه استان سمنان است.
    دبیر اجرایی سوگواره عکس و فیلم کوتاه مهر محرم بیان داشت: بخش اصلی و جنبی بین المللی با موضوع آیین های عزاداری مردم کشورهای مختلف جهان در ماه محرم در نگارخانه های مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان گشایش یافت.
    آیین اختتامیه این سوگواره بیست و هفتم بهمن با حضور هیئت داوران، برگزیدگان و مسوولان استانی و کشوری در تئاتر شهر سمنان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت