مدیر عامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در افتتاح نمایشگاه کتاب زاهدان ؛

حمایت از کتاب فروشی ها را به طور جدی دنبال می کنیم

عصر نمایشگاه- امیرمسعود شهرام نیا؛ مدیر عامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از کتاب فروشی ها را به طور جدی دنبال می کنیم.

حمایت از کتاب فروشی ها را به طور جدی دنبال می کنیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ، مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان صبح امروز (24 بهمن) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان با حضور حضرت آیت الله سلیمانی؛ نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه زاهدان، جمشید نژاد؛ معاون استاندار، کردستانی؛ مدیرکل صداوسیمای استان، شهرام نیا؛ مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، مولوی عبدالحمید؛ امام‌جمعه اهل سنت و مسگرانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
    مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این مراسم گفت:استان سیستان و بلوچستان به‌واسطه تعداد برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی رتبه نخست را در کشور دارد و این نشان‌دهنده عزم دولت در توزیع کتاب به مناطق دوردست کشور است.
    وی در ادامه گفت: حضور 417 ناشر از سراسر کشور و ارائه 60 هزار عنوان کتاب فرصت مناسبی برای آشتی مردم با کتاب است.
    شهرام نیا در ادامه در خصوص میزان یارانه اختصاص داده‌شده به این نمایشگاه گفت: مبلغ 800 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب به این نمایشگاه اختصاص‌یافته است. که با تخفیف 20 درصدی در اختیار مردم قرار می گیرد و آمادگی داریم اگر این نمایشگاه با استقبال مردم روبرو شد این مبلغ را افزایش دهیم.
    مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در خصوص برنامه های جنبی که برای این نمایشگاه در نظر گرفته‌شده گفت: با توجه به این‌که استان سیستان و بلوچستان زادگاه رستم و سهراب است و افسانه های مختلف دیگر از این استان شکل‌گرفته برنامه شاهنامه خوانی با حضور میر جلال‌الدین کزازی؛ رونمایی از کتاب؛ حضور اسدالله شعبانی شاعر کودک و نوجوان کارگاه رما ن نویسی؛ خوانش و بررسی شعر پیش‌بینی‌شده است.
    وی در ادامه گفت: امیدواریم که یک هفته برگزاری نمایشگاه فضای مناسب و همراه با شور و حال را در استان ایجاد کند و به‌واسطه برگزاری این نمایشگاه ها به‌طورجدی از کتاب فروشی های استان حمایت می کنیم و برای این منظور بن هایی که در نمایشگاه های کتاب توزیع می شود در کتاب‌فروشی‌های سطح شهر نیز اعتبار خواهد داشت و مردم به‌راحتی می توانند کتاب های موردنیاز خود را تهیه نمایند.
    شهرام نیا در خصوص اطلاع رسانی نمایشگاه های کتاب استانی گفت: برای راحتی مردم امکان جستجوی کتاب را از طریق سامانه مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و از طریق غرفه «از من بپرس» در نمایشگاه های کتاب استانی فراهم‌شده است.
    در پایان این مراسم از برگزیدگان کتاب سال استان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد.
    هجدهمین نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان همزمان با شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ 24 تا 29 بهمن برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت