معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

حضور واحدهای صنعتی قزوین در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو

عصر نمایشگاه- شهریار کشاورز در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی مسکو در قزوین گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی روسیه با حضور ۷۰ کشور از جمله ایران در مسکو برگزار شد .

حضور واحدهای صنعتی قزوین در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، شهریار کشاورز در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی مسکو افزود: در این نمایشگاه از سوی چند شرکت ایرانی در قالب گروه‌های مختلف، پنج غرفه عرضه کالاها و محصولات تولیدی به عنوان نماینده انحصاری توزیع تولیدات کارخانه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

    معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به راه‌اندازی دفتر واردات و صادرات در مسکو با هدف حمایت و مشارکت کلیه اعضای خوشه فرآوری انگور قزوین تصریح کرد: در تابستان امسال با گشایش این دفتر که با حمایت شرکت شهرکه‌های صنعتی استان صورت گرفته، برای حضور پرتوان اعضای خوشه فرآوری انگور در بازارهای خارجی به ویژه روسیه راه‌اندازی شده است.

    کشاورز ادامه داد: با توجه به فرصت بازار روسیه برای صادرات انگور و محصولات فرآوری شده آن به ویژه کشمش این دفتر می‌تواند برای بازاریابی انجام فرآیند فروش و عقد قراردادهای تجاری کمک شایانی کند.

    وی با حضور در یکی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین در نمایشگاه مواد غذایی مسکو خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی با تولید مواد غذایی با برند شاهین در این نمایشگاه حضور فعال داشته که در زمینه واردات و صادرات محصولات مواد غذایی به ویژه کشمش و رب گوجه‌فرنگی فعالیت دارد و یکی از ظرفیت‌های خوب در بازار روسیه است.

    در این نمایشگاه انواع خرما و کشمش و همچنین رب و سس گوجه‌فرنگی، زعفران، زرشک، فرآورده‌های غذایی، کنسروی و خشکبار از جمله کالاهای عرضه شده در غرفه‌های شرکت‌های ایرانی شرکت‌کننده در نمایشگاه مسکو است.

    در این نمایشگاه، شرکت‌هایی از کشورهای آسیای میانه از جمله قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و ترکمنستان و همچنین ترکیه، ایتالیا، آلمان، آرژانتین، فرانسه، شیلی، مالزی، چین، ارمنستان و اندونزی شرکت کرده‌اند که از فرصت برگزاری آن برای انجام مذاکرات با شرکت‌های مختلف بهره می‌گیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت