مشاور برنامه ریزی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی :

بیش از ۸۰ میلیون تومان کتاب در نمایشگاه از ناشران کهگیلویه و بویراحمد خریداری شد

عصر نمایشگاه- مشاور برنامه ریزی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امسال بیش از ۸۰ میلیون تومان کتاب از ناشران این استان خریداری شد، تاکید کرد: بیش از ۳۰۰ میلیون تومان نیز کتاب از ناشران کشوری به استان کهگیلویه وبویراحمد تزریق شده است .

بیش از ۸۰ میلیون تومان کتاب در نمایشگاه از ناشران کهگیلویه و بویراحمد خریداری شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ، داریوش رضوانی در مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام فاطمیه، افزود: بنده واقف به مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد هستم و بدون هرگونه تعارف عنوان می کنم با وجود همه مشکلات آنها در حال توسعه هستند.
    وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که توانسته تاکنون شانزدهمین نمایشگاه کتاب را برگزار کند، اظهار کرد: خوشبختانه این زمینه فراهم شده است و بنده به مسئولان و مردم این استان تبریک می گویم.
    مشاور برنامه ریزی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری بیش از 80 میلیون تومان کتاب از ناشران این استان خریداری شد، تاکید کرد: بیش از 300 میلیون تومان نیز کتاب از ناشران کشوری به استان کهگیلویه وبویراحمد تزریق شده است .
    رضوانی با بیان اینکه در گذشته با التماس یک نمایشگاه در استانها برگزار می شد، تصریح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم این مشکل وجود ندارد و به راحتی نمایشگاه در تمامی استانها برگزار می شود.
    وی فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد را موفق و با استعداد عنوان کرد و گفت: این فرزندان باید حمایت شوند و در این صورت می توانند در کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.
    مشاور برنامه ریزی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما از تهران نیامده ایم که بگوییم نمایشگاه خوب است یا بد، اضافه کرد: مردم باید بگویند که نمایشگاه خوب است یا بد و نظرات خودشان را باید در قالب نظرسنجی به مسئولان ارشاد استان ارائه دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت