مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری نشست‌های تخصصی در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مختلف در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان خبر داد.

برگزاری نشست‌های تخصصی در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، پیش از ظهر امروز شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج آغاز به کار کرد.

    رضا دهبانی‌پور در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون تجربه‌های موفقی در زمینه اجرای چنین برنامه‌هایی داشته است.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه بزرگ به کار گرفته‌ایم، گفت: از همه دستگاه‌ها و نهادهایی که ما را در برگزاری این نمایشگاه بزرگ یاری کردند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

    وی با اشاره به اینکه امروز، 24 بهمن نخستین روز آغاز به کار این نمایشگاه است، یادآور شد: نمایشگاه بزرگ کتاب استان تا 29 بهمن ماه در یاسوج برپا خواهد بود.

    این مسوول، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 15 تا 19 عصر به نمایشگاه مراجعه کنند.

    دهبانی‌پور از وجود حدود 160 تا 170 غرفه کتاب در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور 300 ناشر کشوری آغاز به کار کرده است.

    وی با بیان اینکه ناشران هم استانی نیز در این نمایشگاه حضور داشته و تالیفات خود را در اختیار علاقمندان قرار خواهند داد، تصریح کرد: حدود هشت ناشر هم‌استانی با 120 هزار جلد کتاب در نمایشگاه بزرگ استانی کتاب در یاسوج شرکت دارند.

    این مسوول با اشاره به اینکه شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مسوولان استانی کار خود را آغاز کرد، گفت: حدود یک میلیون و 200 هزار جلد کتاب از ناشران کشوری و استانی به علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

    وی حضور ناشران استانی در این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی تالیفات استان دانست و گفت: امیدواریم ارائه آثار ناشران هم‌استانی در این نمایشگاه ضمن معرفی آنها به دیگر ناشران کشوری زمینه‌ای برای ارتقای آنها ایجاد شود.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مختلف را از دیگر برنامه‌های جنبی و مهم این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: نشست‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته و مجرب در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان برگزار خواهد شد.

    دهبانی‌پور در پایان توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و نهادینه کردن این فرهنگ میان مردم را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم چنین فرهنگ‌هایی در جامعه همگانی و فراگیر شوند زیرا مطالعه یکی از محورهای مهم توسعه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت