در سالن نمایشگاه های بین المللی تهران؛

بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می شود

عصر نمایشگاه- بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۲۸ بهمن تا اول اسفند در سالن نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،پویا محمودیان مدیرکل دفتر صادرات این معاونت  ، پیرو برگزاری موفقیت آمیز بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در خرداد ماه سال جاری و استقبال بالای بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان از رویداد مذکور، در خواست های متعدد هنرمندان و صنعتگران و ظرفیت های موجود پایتخت، هماهنگی برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در دستور کار معاونت قرار گرفت.

    محمویان گفت : بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی روز  پنج شنبه 28 بهمن ماه تا 1 اسفند ماه در سالن شماره 10 و11 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16  برگزار خواهدشد.   مراسم افتتاحیه این نمایشگاه  نیز ساعت 10:30 پنج شنبه 28 بهمن با حضور سرکار خانم احمدی پور معاون  ریس جمهور و ریس  سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، خانم غدا هجاوی ریس اتحادیه صنایع دستی در آسیا و اقیانوسیه، دکتر بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و جمعی از مدیران و هنرمندان کشوری در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

    مدیرکل دفتر صادرات بیان کرد  : در این نمایشگاه که با وسعت 2400 متر مربع در اختیار استان ها قرارگرفته است، هنرمندان و تولیدکنندگان از 31 استان کشور مشارکت داشته اند. در این نمایشگاه 174 مترمریع فضای رایگان از سوی معاونت صنایع دستی کشور در اختیار هنرمندان استان های محروم کشور قرار داده شده است.

    وی در ادامه چنین گفت : بخش های بازرگانی مشارکت کننده این نمایشگاهها، واحدهای صنفی، فروشگاه های اینترنتی، صادرکنندگان و انجمن بانوان است. و بالاترین مشارکت مربوط به استان های اصفهان و تهران (هرکدام بالغ بر 25 غرفه) است.   6 چادر عشایری نیز در محوطه نمایشگاه حضور دارند. همچنین نمایشگاه های همزمان با این  نمایشگاه، نهمین نمایشگاه طلا، جواهر، ساعت و صنایع وابسته ( 28 بهمن تا 1 اسفند) و سومین نمایشگاه بین المللی ابزارآلات، قالب و ماشین ابزار ( 29 بهمن – 1 اسفند) است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت