با حضور صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی ؛

پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، اردیبهشت ماه ۹۶ در تهران برگزار می شود

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته به عنوان بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی منطقه خاورمیانه اردیبهشت ماه با حضور صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود.

پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، اردیبهشت ماه ۹۶ در تهران برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، صادق سکری مدیرکل روابط عمومی راه آهن با اعلام این خبر گفت : اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته ، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.

    بنابر گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ وی افزود: دراین نمایشگاه ،شرکت های داخلی نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی را ارایه خواهند کرد و در کنارآن ها شرکت های حمل و نقل ریلی خارجی از کشورهایی مانند آلمان، انگلستان، سوئیس، فرانسه ، ایتالیا، ترکیه، چین ، روسیه، اکراین، استرالیا، لهستان، بلغارستان، سوئد و دیگر کشورها حضور خواهند یافت .

    به گفته دیو بند مدیر روابط بین الملل نمایشگاه های بین المللی تهران هم تاکنون تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی حضور خود را در این نمایشگاه قطعی کرده اند.

    وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، همایشی علمی به عنوان یک رویداد بین المللی توسط دانشکده مهندسی راه آهن و با همکاری دانشکده مهندسی علم و صنعت با موضوع پیشرفت های مهندسی راه آهن های دنیا ، برگزار خواهد شد.

    در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد ، واگن مانوری ، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش ،خدمات تعمیر ونگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    این رویداد مجددا با تکیه بر همکاری خوب بین دو وزارت راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، در فضای جدید میان شرکت‌های ایرانی و خارجی و توجه بیشتر به بازارهای داخلی و منطقه در تهران برگزار می شود.

    مسطح سازی دو تقاطع همسطح راه آهن با استفاده از قطعات لاستیکی
    مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن از مسطح سازی دو تقاطع همسطح راه آهن با استفاده از قطعات لاستیکی خبر داد.
    به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ خسرو رشیدی گفت : به منظور ایمن سازی عملیات همسطح سازی و تسهیل در حمل و نقل وسایل نقلیه در تقاطعات همسطح؛ طراحی، خرید و نصب قطعات پیش ساخته لاستیکی در دو تقاطع همسطح امیریه در اداره کل راه آهن شمال و رسالت در اداره کل راه آهن زاگرس را با تکنولوژی روز اروپا برای اولین بار در ایران اجرا کرد.

    رشیدی افزود: این طرح با رویکرد همسطح سازی کامل گذرگاههای همسطح اجرا و در مواردی که امکان تبدیل به غیرهمسطح وجود ندارد، راهکاری بهینه محسوب می شود.

    وی گفت : این قطعات که ساخت شرکت آلمان است در تقاطع همسطح امیریه با عرض معبر جاده ای 6 متر و یک خط عبور راه آهن و در تقاطع همسطح رسالت با عرض معبر جاده ای 9 متر و یک خط عبور راه آهن طراحی و نصب شد.

    رشیدی مزایای این پروژه را رفع قطعی مشکل ناهمواری گذرگاههای همسطح، نصب یا برچیدن سریع و آسان قطعات و امکان بهره برداری بلافاصله پس از نصب، دوام بسیار بالا، سهولت در تعمیر و نگهداری خط در محل گذرگاه همسطح، عدم محدودیت یا پیش نیاز خاص در خط آهن، جهت اجرا، سرعت بخشی به تردد وسائل نقلیه جاده ای، افزایش رفاه مردم و افزایش ایمنی اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت