مدیر شعب بانک شهر منطقه چهار کشور:

فعالیت ۱۳۰کارتخوان بانک شهر در نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد

عصر نمایشگاه- مدیر شعب بانک شهر منطقه چهار کشور گفت: ۱۳۰کارتخوان بانک شهر در نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

فعالیت ۱۳۰کارتخوان بانک شهر در نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، هادی امین زاده افزود: همچنین یک دستگاه ATM (خودپرداز) در محل نمایشگاه و یک دستگاه شهرنت در محل ورودی نمایشگاه برای انجام امور خودپرداز، خوددریافت، صدور کارت هدیه، افتتاح حساب و صدور ضمانت نامه به صورت آنلاین برای انجام امور مردم، مراجعه کنندگان و علاقمندان به کتاب ایجاد شده است.

    وی بیان کرد: انجام امور بانکی در نمایشگاه کتاب استان برخلاف سال‌های قبل چندین تغییر عمده از جمله تکریم ارباب رجوع و مشتری، ایجاد دستگاه نوبت دهی برای جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان و مراجعه کنندگان و زیباتر کردن جلوه کارتها دارد.

    مدیر شعب بانک شهر منطقه چهار کشور خاطرنشان کرد: بالغ بر 80 بیلبورد، تابلو و بنر در سطح شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و در راستای ایفای نقش اجتماعی خود نصب کرده ایم. 

    امین زاده تصریح کرد: 350میلیون تومان بن کتاب در این نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می کنیم که در صورت استقبال بیشتر مردم با همکاری و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی و امکان افزایش این تعداد وجود دارد. 

    وی ادامه داد: بانک شهر در 17شعبه، 11باجه، چهار گیشه و 37شهرنت در منطقه چهار کشور فعالیت دارد.

    مدیر شعب بانک شهر منطقه چهار کشور عنوان کرد: امسال هفتمین سال راه اندازی بانک شهر است و این بانک تاکنون عملکرد خوبی داشته است به گونه ای که در زمینه بانکداری نوین رتبه اول کشور را دارد.

    امین زاده تاکید کرد: بانک شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای یک شعبه، یک باجه و یک شهرنت است که به طور جدی تمایل داریم تعداد شعب را در این استان افزایش دهیم و پیگیر مجوز از بانک مرکزی هستیم تا شعب بانک را در استان به ویژه در دو شهر گچساران و دهدشت ایجاد کنیم.

    وی با اشاره به اینکه مانده مصارف بانک شهر در منطقه چهار 10هزار میلیارد ریال است، اضافه کرد: رسالت بانک شهر کمک به شهرداریها در حمل و نقل عمومی، فضای سبز و زیباسازی شهرهاست و کمک به توسعه شهری از افتخارات این بانک است.

    گفتنی است ،منطقه چهار شامل استان های بوشهر، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت