مسئول غرفه کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی :

رویکرد جدید غرفه کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

عصر نمایشگاه- مسئول غرفه کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی گفت: یکی از ویژگی های منحصربه فرد کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی، عصب شناسی فضای مجازی است که برای نخستین بار در سطح کشور رونمایی می شود.

رویکرد جدید غرفه کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم،احمدرضا متین فر مسئول غرفه کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی در خصوص برنامه های غرفه کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی اظهار داشت:  سال گذشته برای نخستین بار کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی با محوریت ترک اعتیاد فضای مجازی در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی شروع به کار کرد که خوشبختانه با استقبال عمومی بی نظیری مواجه گردید.

    وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این کلینیک این بود که به مخاطبین و هموطنان این پیام را برساند که فضای مجازی تعاملی است و موجب انتقال اطلاعات به مغز می شود و در نتیجه این اطلاعات منجر به تولید ذهنی می شود.

    مسئول غرفه کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی با اشاره به این که محتوای صحیح و درست و به معنای واقعی مدیریت زمان و مکان و مدیریت نیاز در فضای مجازی را به بازدیدکنندگان آموزش دادیم، خاطرنشان کرد: بعضا مشاهده شده است که در فضای مواجه انسان با پدیده غیرعادی، ممکن است که موجب بیماری شود. فضای مجازی هم از این مسئله مستثنی نیست. کلینیک سلامت فضای مجازی، محلی برای درمان این بیماری درنظر گرفته شده است که مراجعه کنندگان می توانند از این فضا استفاده کنند.

    متین فر در ادامه تصریح داشت: کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی از چهار بخش اصلی تشکیل شده است. قسمت اول بخش پذیرش بازدیدکنندگان است. قسمت دوم معاینه کلینیک است که امسال برای نخستین بار از ابزار معاینه هنجاریابی استفاده شده است که میزان گرایش به بازی های اینترنتی و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مخاطب را نشان می دهد.

    وی گفت: قسمت سوم کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی به مصاحبه بالینی مراجعه کنندگان اختصاص پیدا می کند که در این قسمت سطح سلامت ذهن ارزیابی می شود و مشاوره می شوند. امسال یکی از ویژگی های منحصربه فرد کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی، عصب شناسی فضای مجازی است که برای نخستین بار در سطح کشور رونمایی می شود که ما سیگنال های مغزی کاربران را بر روی بازی های رایانه ای و شبکه های اجتماعی را اندازه گیری کنیم که چنانچه از استاندارد خارج شده است، در همین غرفه درمان کنیم.

    مسئول غرفه کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی همچنین درباره جامعه هدف و سطح سنی بازدیدکنندگان از این غرفه گفت: جامعه هدف این غرفه نوجوانان و جوانان است. این قشر از جامعه که بیشتر از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، می توانند از امکانات این غرفه استفاده کنند. البته تعاملی که سازمان فضای مجازی سراج با آموزش و پرورش انجام داده است، از مدارس دعوت شده است که در دو نوبت صبح و بعدازظهر به نمایشگاه مراجعه کنند.

    متین فر به خانواده ها توصیه کرد که به همراه فرزندان خود از چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی و به خصوص غرفه کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی بازدید به عمل آورند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت