مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران :

رایزنی برای افزایش فضای ناشران داخلی در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- اگر وسعت فضای در اختیار ناشران داخلی به اندازه متراژ سال گذشته باشد، بازهم با مشکل محدودیت برای ناشران مواجه خواهیم شد. درصدد هستیم با مذاکره و رایزنی این نگرانی را برطرف کنیم.

رایزنی برای افزایش فضای ناشران داخلی در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، هومان حسن‌پور (مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای آغاز ثبت‌نام ناشران داخلی در این دوره از نمایشگاه کتاب گفت: پیشبرد برنامه‌های اجرایی و عملیاتی هر کمیته مرتبط با نمایشگاه ازجمله کمیته ناشران داخلی نیاز به هماهنگی‌‌ها و هماهنگ‌گران مشخصی دارد و در حال حاضر به دنبال تعیین و معرفی افراد موردنیاز برای این هماهنگی‌ها هستیم. البته بنا داریم ثبت‌نام از ناشران را از دهه یا هفته اول اسفند آغاز کنیم و به احتمال زیاد زمان شروع ثبت‌نام از ناشران داخلی همین ایام خواهد بود.

    مدیر کمیته ناشران داخلی درباره حل مشکل کمبود فضا برای ناشران داخلی که سال گذشته باعث شد برخی از ناشران از حضور در نمایشگاه کتاب بازبمانند یا دست‌کم با تاخیری چند روزه جایگزین ناشران انصراف‌دهنده شوند، بیان کرد: سال گذشته شهرآفتاب برای اولین‌بار میزبان یک نمایشکاه و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود. با انتقال مکان نمایشکاه از مصلی به شهرآفتاب در اولین دوره قطعا مشکلاتی برای برخی ناشران ایجاد شده بود، ازجمله همین عدم امکان ثبت‌نام به دلیل کمبود فضا. ما در حال رایزنی و مذاکره هستیم تا افزایش فضای کافی برای ناشران داخلی را بنا به وسعت مورد نیاز آن هم با توجه به متراژها را محقق کنیم.

    وی ادامه داد: اگر وسعت فضای در اختیار ناشران داخلی به اندازه متراژ سال گذشته باشد، بازهم با مشکل محدودیت برای ناشران مواجه خواهیم شد. همانطور هم که اشاره شد، درصدد هستیم با مذاکره و رایزنی این نگرانی را برطرف کنیم و امیدوارم با همکاری خوب عوامل ذیربط با درخواست افزایش فضا موافقت شود. به عبارت دیگر تمام سعی خود را می‌کنیم نه تنها کاهش فضا نسبت به سال قبل نداشته باشیم، بلکه تا حد امکان فضای ناشران داخلی را افزایش بدهیم.

    حسن‌پور در پایان تاکید کرد: اساسا این یکی دو هفته چندین طرح و سناریو برای چگونگی ثبت‌نام و جانمایی ناشران داخلی را با همکاران و سایر عوامل مکان نمایشگاه مطرح خواهیم کرد و نتایج قطعی را بعد از نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت