درباره شرکت نمایشگاه های استان گلستان بیشتر بدانیم

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان ، با توجه به دورنمای اقتصادی استان و بر اساس چشم انداز برنامه چهارم توسعه کشور، توسط بخش خصوصی در سال ۱۳۷۸ تاسیس و علی رغم فرازو نشیب های آن ، در مسیر رشد و ترقی گام نخستین خود را با توجه به سیاست های حمایتی دولت محترم به طور مستحکم برداشت.

درباره شرکت نمایشگاه های استان گلستان بیشتر بدانیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان ، با توجه به دورنمای اقتصادی استان و بر اساس چشم انداز برنامه چهارم توسعه کشور، توسط بخش خصوصی در سال 1378 تاسیس و علی رغم فرازو نشیب های آن ، در مسیر رشد و ترقی گام نخستین خود را با توجه به سیاست های حمایتی دولت محترم در ایجاد سایت نمایشگاه بین المللی استان گلستان به عنوان یک ضرورت و بر اساس مصوبه سفر ریاست محترم جمهور و هیات دولت و با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران و مساعدت مدیران ارشد استان ، به طور مستحکم برداشت و با طراحی مدرن ترین سایت نمایشگاهی کشور و بر اساس استانداردهای بین المللی اقدام به اجرای فاز اول نمود .

    گفتنی است ،مجاورت بزرگراه گرگان – آق قلا و محور ترانزیت به مرز کشور ترکمنستان و بزرگترین شهرک صنعتی استان گلستان که از نظر بار ترافیکی دارای حجم بسیار پائین تری نسبت به محور تهران – مشهد می باشد را می توان نام برد.

    وجود محور کمربندی گرگان باعث گردیده که هیچگونه بار ترافیکی در زمان برپایی نمایشگاهها به شهر تحمیل نگردد . طراحی ساختمان سایت نمایشگاه به مساحت 61700 متر مربع به گونه ایست که شامل 4 سالن مسقف به مساحت 40 هزار متر مربع که دو سالن بصورت یک طبقه و دو سالن دیگر بصورت دو طبقه در نظر گرفته شده است .

    همچنین رستوران ، کافی شاپ ، سرویسهای بهداشتی و سایر خدمات از قبیل یک شعبه ExIm Bank، آژانس فروش بلیط هواپیما، آژانس تورهای نیم روزی که در ساعات فراغت مشارکت کنندگان و به منظوربازدید از نقاط مختلف استان ارائه سرویس نماید ، آرایشگاه غرفه فروش صنایع دستی ، تعدادی اتاق جلسات به منظور برگزاری مزاکرات تجاری مشارکت کنندگان با طرف های تجاری خود .

    سالن آمفی تاتر با ظرفیت 700 نفر به منظور برگزاری همایش ها و سمینارها در سطح بین المللی و فضاهای اداری در کریدوری بمساحت 10.700 متر مربع ، ایجاد نمازخانه ، بهداری ، ترانسفر نمایشگاهی ، گمرک ، پارکینگ ویژه غرفه داران ، پارکینگ عمومی و همچنین ایجاد هتل بین المللی به مساحت 12 هزار متر مربع در مجاورت فضای نمایشگاهی از دیگر امکانات طراحی شده این سایت می باشد .

    با توجه به مزیت های بارز نمایشگاه بین المللی استان گلستان در منطقه شمال کشور ، بعنوان برگ افتخاری در این نقطه از کشور جمهوری اسلامی ایران و سیاست های اقتصادی دولت محترم در جهت منطقه ای ساختن نمایشگاههای بین المللی و رتبه بندی آنها ، نمایشگاه بین المللی استان گلستان این توانمندی را دارد که بعنوان منطقه نمایشگاههای بین المللی شمال کشورمحسوب گردد و ایفای نقش نماید .
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت