درباره شرکت نمایشگاه های بین المللی لرستان بیشتر بدانیم

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاههای بین المللی استان لرستان در تاریخ ۳۰/۹/۸۵ با همت موسسین اولیه که عمدتا از فعالان اقتصادی و صنعتی استان لرستان ، با هدف ایجاد بستر مناسب جهت رشد و توسعه سرمایه گذاری در بخشهای تولیدی و خدماتی ، اعم از کشاورزی ، صنعتی و معدنی و همینطور فراهم آوردن زمینه لازم برای دسترسی مصرف کننده به کالاهای مرغوب ، با کیفیت و قیمت مناسب تشکیل شده است .

درباره شرکت نمایشگاه های بین المللی لرستان بیشتر بدانیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان لرستان با همت موسسین اولیه که عمدتا از فعالان اقتصادی و صنعتی استان لرستان ، با هدف ایجاد بستر مناسب جهت رشد و توسعه سرمایه گذاری در بخشهای تولیدی و خدماتی ، اعم از کشاورزی ، صنعتی و معدنی و همینطور فراهم آوردن زمینه لازم برای دسترسی مصرف کننده به کالاهای مرغوب ، با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین ایجاد تعامل مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده صنایع مختلف و نیز مهیا نمودن شرایط رقابت سالم با پشتیبانی دستگاههای اجرایی و شرکت نمایشگاههای بین المللی لرستان با تعهد به خدمت رسانی بهینه در بازارهای داخلی و بین المللی ، مجموعه تجاری نمایشگاهی ، تفریحی گردشگری خود را با هدف تسهیل و توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و محرومیت زدایی استان لرستان در دست ساخت دارد .

    در حال حاضر نمایشکاههای استان در محل سایت دائمی نمایشگاههای بین المللی لرستان با مساحت بیش از 20 هکتار برگزار می شوند. اجرای کامل طرح احداث و توسعه سایت مجتمع تجاری ، تفریحی و گردشگری نمایشگاههای بین المللی استان لرستان به سه بخش عظیم و پر ارزش تقسیم بندی شده است :
    بخش اول : پایگاه تفریحی که شامل آبشار مصنوعی ، فضای سبز ، آلاچیق ، رستوران و بوفه های سنتی ، شهربازی و تجهیزات و لوازم سرگرمی می باشند .
    بخش دوم : پایگاه تجاری که شامل 8 سالن نمایشگاهی سر پوشیده و 2 سالن نمایشگاهی رو باز و بازارچه های مناسب فصلی با طراحی های کم نظیر جهت برگزاری نمایشگاهها ، ایجاد ارتباط تجاری و باند عرضه کالا و محصولات .
    بخش سوم : پایگاه گردشگری که شامل هتل چهار ستاره ، سوئیت و لابی مذاکرات و امکانات رفاهی تفریحی ، سالن همایش 2000 نفری مدرن جهت برگزاری همایشهای درون و برون استانی .
    همچنین شرکت در حال حاضر دارای کادر اداری و اجرایی است ، و در حال برگزاری نمایشگاههای مختلف است .
    تعداد نمایشگاه های برگزار شده از زمان تاسیس بیش از پنجاه عنوان نمایشگاه عمومی وتخصصی بوده است .
    گفتنی است ،نمایشگاههایی که در طول سال به طور ثابت تاکنون برگزار شده اند عبارتند از :
    نمایشگاه تخصصی مبلمان ، لوستر و دکوراسیون / نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا (پاییزه و بهاره و رمضانیه) / نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ، سیستمهای صوتی وتصویری / نمایشگاه تخصصی تجهیزات خانه مدرن / نمایشگاه تخصصی صنعت و بازرگانی / نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان / نمایشگاه اختصاصی کودک و نوجوان / نمایشگاه فرش / نمایشگاههای توانمندیهای صنایع و معادن استان لرستان / نمایشگاه هفته دولت می باشند .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت