در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر ؛

اولین نمایشگاه کشاورزی،محصولات ارگانیک، گلخانه، نهاده های کشاورزی، آبیاری، دامپروری،شیلات و آبزیان بوشهر

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه کشاورزی،محصولات ارگانیک، گلحانه، نهادهای کشاورزی، آبیاری، دامپروری،شیلات و آبزیان از ۲۷ بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر آغاز به کار خواهد نمود.

اولین نمایشگاه کشاورزی،محصولات ارگانیک، گلخانه، نهاده های کشاورزی، آبیاری، دامپروری،شیلات و آبزیان بوشهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ،مهرداد ابراهیمی گفت: اولین نمایشگاه کشاورزی، محصولات ارگانیک و دامپروری استانم بوشهر با هدف معرفی دستاوردها  و پتانسیل های تولید و عرضه محصولات گواهی شده و ارگانیک، معرفی صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی، شناسایی مزایای شبکه آبیاری قطره ایف معرفی پتانسیل های موجود در بخش کشاورزی و صنایع طبیعی در فضایی به متراژ 3500مترمربع در تاریخ 27الی 29 بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر برگزار میگردد.

    مدیرعامل این شرکت عنوان کرد: استان بوشهر با در برداشتن بیشترین مرز آبی با خلیج همیشگی فارس یکی از ا ستانهای مهم و استراتژیک کشور میباشد که تا کنون توانسته گامهای بلندی در مسیر توسعه بردارد و با توجه به پتانسیل بالای این استان در زمینه کشاورزی و شیلات وآبزیان از جایگاهی ویژه در این زمینه را به خود اختصاص داده است. لذا اولین نمایشگاه کشاورزی، محصولات ارگانیک،گلخانه،ابیاری،دامپروری و شیلات و آبزیان را با هدف برقراری ارتباط میان همه فعالان در این حوزه برنامه ریزی نمودیم.

    وی در ادامه گفت: تجهیزات و ماشین آلات صنایع کشاورزی، شرکتهای تولیدی کود،بذر،سموم،خوراک دام و طیور، واحدهای عمل آوری ، تولید غذای آبزیان و شرکت های فعال در حوزه انجماد،بسته بندی و صادرات ماهی و میگو،سیستم های برودتی و سردخانه ای، زنبورداری ازجمله حاضران این نمایشگاه میباشد.

    گفتنی است ،این نمایشگاه از 27لغایت 29 بهمن ماه  از ساعت 15 الی 21 در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان آماده بازدید علاقمندان میباشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت