سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان(فرآوری، بسته بندی، محصولات و خدمات) با برند INFEX ( international food exhibition( عصر چهارشنبه ۲۷ بهمن سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان افتتاح شد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه به مدت چهار روز در مساحت 3 هزار و 700 متر مربع از فضای نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با حضور بیش از 105 شرکت و برند مطرح و صاحب نام از سراسر کشور، برندهایی از کشور کرواسی، نماینده انحصاری فروش برخی محصولات صنایع غذایی کشور ایتالیا در ایران و همکاری و حمایت مجموعه هایی چون اتاق بازرگانی مشترک ایران و آلمان، اتاق ایران و چین، اتاق بازرگانی کشورهای اسلامی شامل 57 کشور زیر مجموعه، اتاق بازرگانی اصفهان، مؤسسه جهانی حلال و اتاق اکو برپا شده است.

    همچنین در این نمایشگاه، نمایندگان و برندهای مطرح استان های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی حضور یافته و تازه ترین خدمات و محصولات خود را در زمینه تولید و توزیع انواع مواد غذایی، خدمات فرآوری، بسته بندی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و خدمات جانبی ارائه می کنند.

    در این دور از نمایشگاه، طراحان حوزه بسته بندی نیز نمونه آثار خود را به سازندگان و تولید کنندگان مواد غذایی عرضه می کنند.

    عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در نشست خبری پیش از افتتاح رسمی این نمایشگاه، گفت: گردش تجاری حلال در جهان ( با وجود حدود یک میلیارد و دویست میلیون مسلمان) حدود دو هزار و 500 میلیون دلار در سال است.

    امیر کشانی افزود: سهم کشور ما از این فضای بسیار بزرگ تجارت حلال 0.2 درصد بوده و این در حالیست ما از جمله معدود کشورهایی هستیم که تمام تولیدات آن از مواد غذایی تا صنعت گردشگری بطور کامل حلال است.

    وی اظهار کرد: کشور ما اگر بتواند حتی پنج درصد بازار جهانی حلال را به خود اختصاص دهد این تجارت می تواند جایگزین مناسبی برای اقتصاد تک محصولی نفت باشد.

    کشانی گفت: با توجه به اینکه سهم دامی بازار حلال در بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اروپایی افزایش یافته، کشور ما می تواند با استفاده از این فرصت و توجه ویژه به تولید، بسته بندی و صادرات حلال، جایگاه خوبی در این بازار بزرگ جهانی پیدا کند.

    در این نشست نمایندگانی از اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق حضور داشتند و ضمن بیان استقبال ویژه و زیاد این منطقه از صادرات حلال ایران به تبیین برنامه های اقلیم کردستان عراق برای افزایش مراودات اقتصادی و تجاری با ایران پرداختند.

    سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در اصفهان تا 30 بهمن سال جاری برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت