رئیس اتحادیه ناشران قم:

دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اتحادیه ناشران قم از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم در مجتمع ناشران قم خبر داد.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از تسنیم ، سید محمود حسینی عصر امروز در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم که در سالن جلسات اداره کل ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت : نمایشگاه کتاب استان قم از اول اسفند تا 7 اسفند در مجتمع ناشران قم در مساحت 15 هزار مترمربع برگزار می‌شود .

    رئیس اتحادیه ناشران قم بابیان بخش‌های مختلف نمایشگاه افزود : این نمایشگاه با حضور 284 ناشر در 6 بخش دفاع مقدس، حقوق،  روانشناسی، کودک و نوجوان، حوزه و زبان‌های خارجی و همچنین  5 نشست  تخصصی  در زمینه‌های اقتصاد  نشر در حوزه کودک و نوجوان، سوگواری شعر فارسی، نمایش آیینی مذهبی ویژه بانوان، کارگاه خط بریل ویژه نابینایان و همچنین کارگاه ویژه ناشنوایان برگزار می‌شود.

    حسینی از برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان خیر داد و عنوان کرد: در این نمایشگاه برنامه‌های ویژه کودک  و نوجوان با محوریت قصه‌خوانی، کارگاه نقاشی و نجوم در طبقه دو و سه مجتمع برگزار می‌شود.

    وی  بابیان کاهش یارانه دولتی در این دوره نمایشگاه خبر داد و  عنوان کرد : این نمایشگاه با یارانه‌ای بالغ‌بر 500 میلیون تومان برگزار می‌شود و البته بن‌های ویژه‌ای نیز برای افراد مختلف جامعه اختصاص داده‌شده است به‌طوری‌که افراد عادی تا مدرک لیسانس 100 هزار تومان و لیسانس تا مقطع دکتری و معادل آن بیش از 100 هزار تومان است.

    حسینی  تخفیف‌های  دوازدهمین نمایشگاه کتاب را ویژه دانست و گفت : درمجموع تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده برای این دوره نمایشگاه 20 درصد یارانه دولتی و 10 تا30 درصد تخفیف از طرف ناشران است که  مردم می‌توانند از 50 درصد تخفیف استفاده کنند.

    وی اجرای ویژه‌برنامه  افتتاحیه  این نمایشگاه را  شنبه‌شب اعلام کرد و افزود : افتتاحیه در شنبه‌شب ساعت 19 با حضور مسئولان اجرایی استان بعد از نگار مغرب و عشا  برگزار می‌شود و این نمایشگاه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت فرهنگی، اداره کل ارشاد اسلامی استان قم، شهرداری قم و شرکت تعاونی ناشران قم برگزار می‌شود.

    این نمایشگاه به مدت 7 روز از 1 اسفند تا 7 اسفند از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21  پذیرای حضور علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت