رئیس صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه‌های بهاره و فروش‌های فوق‌العاده در کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه‌های بهاره و فروش‌های فوق‌العاده در سراسر این استان خبر داد.

نمایشگاه‌های بهاره و فروش‌های فوق‌العاده در کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از تسنیم، داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست با رؤسای ادارات شهرستانی صنعت، معدن و تجارت، رؤسای اتاق‌ها و نمایندگی‌های اصناف سراسر استان و مسؤلان ستادی در صنعت و معدن، اظهار داشت: آرامش خاطر مردم و سهولت در تامین مایحتاج عمومی توسط آنها مهم‌ترین هدف مجموعه صنعت و معدن در آستانه سال جدید است.

    وی از آغاز طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز از اول اسفندماه خبر داد و افزود: در این طرح با حضور بیش از 400 بازرس صنعت و معدن و اتاق‌های اصناف و ناظر افتخاری، پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در دو بخش نظارت بر خدمات و کالا تا 15 فروردین ماه ادامه می‌یابد.

    رئیس صنعت و معدن عنوان کرد: موارد مهم نظارتی در اجرای این طرح در بخش کالایی شامل البسه، پوشاک، میادین میوه و تره‌‌بار و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا بوده و در عرصه خدماتی شرکت‌‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌‌ها و رستوران‌های بین ‌شهری را شامل می‌شود.

    دیودیده بیان کرد: تیم‌های مشترک بازرسی متشکل از سازمان صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره غله، اداره کل استاندارد و سایر نهادهای مرتبط بر کمیت و کیفیت کار نظارت کامل داشته و جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی گرفته می‌شود.

    وی از برپایی نمایشگاه‌های بهاره و فروش‌های فوق‌العاده در سراسر استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها، کالاهای با کیفیت با تخفیف 10 تا 15 درصدی به فروش رسیده که برگزاری این نمایشگاه‌ها با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال نقش عمده‌ای در تعدیل قیمت‌ها و تأمین مایحتاج موردنیاز مردم استان دارد.

    رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همه صنوف خدمت‌رسان در نقاط مختلف استان با آمادگی کامل خدمات و ملزومات ضروری گردشگران و هم استانی‌ها را تأمین کرده و کشیک‌های لازم برای همه صنوف از جمله نانوایی‌ها، تعمیرگاه‌ها و سایر واحدهای عرضه خدمات همشهریان و مسافران نوروزی انجام می‌شود.

    دیودیده بیان کرد: همه امکانات و نیروهای این سازمان در حوزه بازرسی و نظارت، بازرسان طرح تشدید، بازرسان مجامع امور صنفی، ناظران افتخاری و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در راستای افزایش تاثیرگذاری طرح نظارتی ویژه نوروز، به کار گرفته شده تا ضمن جلوگیری و مقابله با تخلفات احتمالی، موجبات آرامش خاطر مردم استان و سهولت در تامین مایحتاج عمومی توسط آنها فراهم شود.

    رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء‌استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در بازار استان، مراتب را به سامانه ارتباطی 124 که به صورت شبانه‌روزی پاسخگو خواهد بود اعلام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت