مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران:

لزوم برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حداقل ۲ بار در سال

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه بهتر است حداقل سالی چند بار نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار شود، گفت: این ظرفیت در شهرداری تهران برای برگزاری حداقل سالی ۲ بار این نمایشگاه وجود دارد.

لزوم برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حداقل ۲ بار در سال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه » به نقل از فارس ، علیرضا شریفی در حاشیه چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: اگر برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی سالی یک بار برگزار نشود و این نمایشگاه در طول سال برنامه‌های مختلفی داشته باشد بهتر است چرا که این پتانسیل در جامعه وجود دارد.

    وی با بیان اینکه شهرداری تهران قطعاً حمایت خود را از رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی بیشتر خواهد کرد، افزود: در مناسبت‌ها و فصل‌های مختلف شهرداری تهران از مجموعه اتفاقات فرهنگی در سطح این شهر حمایت لازم را به عمل می‌آورد.

    مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران اظهارداشت: اگر فعالان رسانه‌ای در حوزه انقلاب اسلامی درخواست برگزاری این نمایشگاه را سالی حداقل 2 بار داشته باشند با توجه به وجود ظرفیت لازم برای حمایت شهرداری تهران از آنها، از این موضوع استقبال می‌کنیم.

    وی تصریح کرد: جامعه امروز نیازمند آگاه‌سازی خانواده‌ها در موضوع رسانه‌های دیجیتال است چرا که پیشرفت این فضا و تکنولوژی‌های مختلف و همچنین تنوع آنها به قدری زیاد است که متأسفانه برخی افراد و خانواده‌ها تسلط کافی را در این زمینه نداشته و آسیب‌هایی را از این ناحیه متحمل شده‌اند.

    شریفی تصریح کرد: اگر برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در مناسبت‌های مختلف تکرار شود می‌تواند در آگاهی‌بخشی خانواده‌ها سهم و نقش بالاتری داشته باشد.

    وی در مورد برنامه‌های شهرداری تهران در نوروز 96 گفت: بسته نوروزی و ویژه برنامه‌های شهرداری تهران در بهار 96 در حال جمع‌بندی نهایی است و قرار است در نشست خبری هفته آینده این موضوع اطلاع‌رسانی و تبیین شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت