مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین :

۲۳۰ ناشر در یازدهمین نمایشگاه کتاب قزوین حضور پیدا می کنند

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان ۲۳۰ ناشر از استان های مختلف حضور پیدا می کنند.

۲۳۰ ناشر در یازدهمین نمایشگاه کتاب قزوین حضور پیدا می کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، اکبر اسکندر نژاد افزود:یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان دوم تا هفتم اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.
    وی اضافه کرد: ٤٧ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
    این مسئول بر لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: میزان مطالعه ارتباط مستقیمی با سطح فرهنگ هر جامعه دارد، از این رو توجه به کتاب و کتابخوانی ضروری است.
    اسکندرنژاد اظهار کرد: گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه اثار بسیاری دارد که ارتقای فرهنگ عمومی به عنوان یکی از مهم ترین آنها محسوب می شود.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین ادامه داد:کتاب در شکل گیری فرهنگ که از اساسی ترین نمادهای هویت یک ملت است، نقش اساسی ایفا می کند و از موثرترین ابزارها برای ارتقای آگاهی های عمومی و تولید فکر و اندیشه به شمار می رود و تلاش در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی براساس منویات مقام معظم رهبری از مهم ترین اولویت ها محسوب می شود.
    اسکندرنژاد در ادامه هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج و اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین شهروندان قزوینی، ایجاد زمینه دسترسی عموم مردم بویژه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشگاهیان،طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان و سایر اقشار علاقه مند به مجموعه کتاب های ناشران مطرح کشور و اطلاع از تازه های نشر در زمینه های مختلف دینی، علمی، ادبی، اجتماعی، تاریخی، کتب درسی، کنکور و دانشگاهی دانست.
    اسکندر نژاد همچنین یادآور شد: در این نمایشگاه تازه ترین کتاب های منتشر شده عرضه می شود و تسهیلاتی از قبیل تخفیف ویژه 30 درصدی برای عموم مردم فراهم شده تا علاقه مندان بتوانند به تهیه کتب مورد علاقه بپردازند.
    وی در پایان گفت:یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان قزوین با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری قزوین، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و شرکت نمایشگاه بین المللی استان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت