مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

عرضه ۶۸ هزار عنوان کتاب و تخفیف ۴۰ درصدی در نمایشگاه کتاب یزد

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب امسال این استان افزون بر ۶۸ هزار عنوان کتاب از ناشران داخلی و خارجی ارایه می شود.

عرضه ۶۸ هزار عنوان کتاب و تخفیف ۴۰ درصدی در نمایشگاه کتاب یزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، علی غیاثی ندوشن در نشست خبری با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یزد با حضور سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار می کند افزود: افزون بر 54 هزار عنوان کتاب از 518 ناشر داخلی و 14 هزار عنوان کتاب از 38 ناشر خارجی در 310 غرفه عرضه می شود.
    وی ادامه داد: 20 غرفه نیز به رسانه های دیجیتال شامل کتابهای صوتی، نرم افزارها و بازی های رایانه ای اختصاص یافته است.
    وی اضافه کرد: این نمایشگاه از امروز (یکشنبه) تا هفتم اسفند ماه به مدت یک هفته همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 21 در محل دایمی نمایشگاههای استان برگزار می شود .
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در حالی که تخفیف ارایه شده در اغلب نمایشگاه ‌های کتاب در کشور حداکثر تا 30 درصد است، برای نمایشگاه یزد تا 40 درصد تخفیف در نظر گرفته شده که 30 درصد توسط بانک عامل و 10 درصد توسط ناشران لحاظ می شود.
    غیاثی ندوشن با قدردانی از حامیان برگزاری نمایشگاه کتاب یزد از جمله شرکت تعاونی پیشگامان کویر افزود: امسال 10 میلیارد ریال بن خرید کتاب با تخفیف در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
    وی ادامه داد: دانشجویان مقطع تحصیلی لیسانس به بالا می ‌توانند با پرداخت 700 هزار ریال، بن خرید کتاب یک میلیون ریالی دریافت کنند و سایر متاقضیان نیز با پرداخت 350 هزار ریال، بن خرید 500 هزار ریالی دریافت خواهند کرد.
    رئیس نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد خاطر نشان کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برنامه های جنبی متنوعی از جمله نقدکتاب، جشن امضای کتاب، حافظ خوانیو سعدی خوانی، تجلیل از برگزیدگان پژوهشهای فرهنگی و هنری، ایده های برتر کتاب و کتابخوانی، کارگاههای قصه گویی نیز برگزار می شود.
    غیاثی ندوشن افزود: متقاضیان خرید کتاب می توانند همزمان با برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب یزد، از تسهیلات ارایه شده نمایشگاه، برای خرید از 12 کتاب فروشی در شهر یزد نیز استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت