استاندار قم: برای بهبود فضای نمایشگاه کتاب قم در سال آینده تلاش می کنیم

عصر نمایشگاه- استاندار قم با اشاره به این که مساحت فضای نمایشگاه کتاب استان قم در سال جاری نسبت به سال پیش کمتر است، گفت: تلاش می کنیم که در سال آینده نسبت به تغییر این وضعیت در شان آن اقدام کنیم.

استاندار قم: برای بهبود فضای نمایشگاه کتاب قم در سال آینده تلاش می کنیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، سید مهدی صادقی در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم در سالن اجتماعات مجتمع ناشران قم اظهار کرد: سعی می کنیم با تعامل، هماهنگی و همدلی که یک ضرورت غیرقابل اجتناب است، در جهت هدف های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله موضوع فرهنگ که بسیار حساس می باشد، در شهر کریمه اهل بیت(ع) که حوزه علمیه و مراجع عظام تقلید در آن حضور دارند به عنوان پایگاه تشیع، در شان و جایگاه آن اقدام هایی صورت بگیرد.
    استاندار قم، از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم که در برگزاری این نمایشگاه تلاش کردند، تقدیر و سپاسگزاری و ابراز امیدواری کرد که بتوانند خدمت های بیشتر و بهتری به مردم ارائه کنند.
    این آیین با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی منش مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت، رضا سیار فرماندار قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل و وحید فرجی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از مدیران استان، ناشران، کتابفروشان، استادان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه برگزار شد.
    دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم از یکم تا هفتم اسفندماه سال جاری به مدت یک هفته صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصر ها از ساعت 16 تا 21 در پنج طبقه ساختمان مجتمع ناشران واقع در خیابان معلم در مساحت 15 هزار متر مربع با حضور بیش از 280 ناشر از استان های مختلف کشور در موضوع های گوناگون پذیرای علاقه مندان است.
    این نمایشگاه با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، شهرداری قم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، شرکت تعاونی ناشران قم، مجتمع ناشران، اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم، موسسه فرهنگی ناشران کودک و نوجوان استان قم و اداره کل کتابخانه های عمومی قم، درحال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت