معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

نمایشگاه بهاره در خراسان رضوی ۱۳ اسفند برگزار می شود

عصر نمایشگاه- معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: به رغم سرد شدن هوا و بارش برف، مردم این استان بویژه شهر مشهد خریدهای نوروزی خود را آغاز کرده اند و بازار و مراکز تجاری این شهر مملو از مشتری است.

نمایشگاه بهاره در خراسان رضوی ۱۳ اسفند برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، علی غفوری مقدم افزود: به علت نگرانی از افزایش قیمت کالا و کمبود یا پیدا نکردن کالای مورد علاقه در ایام نزدیک عید، مردم این استان به ویژه کارمندان با واریز حقوق بهمن ماه خریدهای نوروزی خود را آغاز کرده اند.
    وی اظهار کرد: اغلب خرید نوروزی مردم از دهه نخست اسفند ماه آغاز می شود و بیشترین تقاضا در بازار خراسان رضوی در این ایام صورت می گیرد اما امسال مردم کمی زودتر خریدهای خود را آغاز کرده اند.
    وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از 13 تا 20 اسفند ماه در مشهد برپا می شود تا مردم کالاهای مورد نیاز خود در شب عید را به قیمت تنظیم بازار تامین کنند.
    غفوری مقدم افزود: از سوی این سازمان به کمیته تنظیم بازار تمام شهرستان های استان ابلاغ شده که هر یک از شهرستان هایی که امکان برپایی نمایشگاه دارند نسبت به برپایی آن اقدام کنند یا برای کمک به خرید مردم از روشهای جایگزین نظیر اجرای طرح فروش فوق العاده، عرضه مستقیم کالا در تعاونی ها و فروشگاه های زنجیره ای و حراج واحدهای صنفی استفاده کنند.
    وی اظهار کرد: به طور معمول با برپایی نمایشگاه ها شور و هیجان خرید نوروزی مردم افزایش پیدا می کند و مراجعه مردم به بازارهای استان در دهه دوم اسفند ماه به اوج خود می رسد.
    وی گفت: با توجه به آغاز خرید نوروزی مردم این استان، قیمت کالاهای مورد نیاز در بازار افزایش نداشته و فقط قیمت برخی مواد غذایی در نوسان بوده و کاهش یا افزایش داشته است.
    غفوری مقدم اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار شب عید علاوه بر برپایی نمایشگاه بهاره، یک سری از کالاهای مورد نیاز مردم مانند مواد غذایی به قیمت مصوب کمیته تنظیم بازار در هر شهرستان عرضه می شود تا به تعدیل قیمت ها در بازار کمک کند.
    وی گفت: کالاهای طرح تنظیم بازار توسط سازمان جهاد کشاورزی تامین شده و وارد بازار شده است تا مردم این کالاها را به قیمت مناسب برای شب عید خریداری کنند.
    سالانه 30 نمایشگاه عرضه کالا و خدمات در خراسان رضوی برپا می شود و 165 هزار و 807 واحد صنفی دارای پروانه کسب در این استان در بخشهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و فنی فعالیت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت