مدیر کمیته ناشران داخلی :

اعلام زمان آغاز ثبت‌نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته ناشران داخلی از آغاز ثبت نام از ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: ثبت نام ناشران از روز سه‌شنبه سوم اسفند ماه آغاز خواهد شد.

اعلام زمان آغاز ثبت‌نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، هومان حسن‌پور اظهار کرد: ثبت نام ناشران برای حضور در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه سوم اسفند ماه آغاز می‌شود و تا تاریخ 10 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: ناشران به منظور ثبت درخواست جهت حضور در نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند با توجه به زمینه فعالیت‌ خود به یکی از وب سایت‌های اعلام شده مراجعه کنند:

    ·         ناشران عمومی به آدرس http://www.ipcu.ir (اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران-آشنا)

    ·         ناشران دانشگاهی به آدرس http://www.nbup.ir (انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی)

    ·         ناشران کودک و نوجوان به آدرس: http://www.cacbp.ir (انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان)

    ·         ناشران آموزشی به آدرس http://www.afnam.ir  (انجمن فرهنگی ناشران آموزشی)

    مدیر کمیته ناشران داخلی تاکید کرد: در این مرحله ناشران با ثبت درخواست خود به عنوان متقاضی دریافت غرفه شناخته می‌شوند و ثبت نام موقت از آن‌ها انجام می‌شود. پس از بررسی درخواست متقاضیان و داشتن شرایط اختصاص غرفه از طریق پیامک، پست الکترونیکی و سایت ثبت‌نام، پذیرش ناشران به اطلاع آن‌ها خواهد رسید.

    حسن‌پور افزود: پس از اعلام متراژ غرفه و پرداخت صورتحساب از طریق درگاه بانک، ثبت نام ناشران قطعی خواهد شد.

    نخستین جلسه مدیران نمایشگاه کتاب با شورای شهر و شهرداری برگزار شد

    همچنین مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری جلسه مشترک مدیران نمایشگاه کتاب تهران با اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار خبر داد.

    حسین صفری گفت: در این جلسه که روز شنبه(30 بهمن ماه) با حضور اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونان شهردار، مدیر عامل مجموعه شهر آفتاب و قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد، قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران به همراه معاون اجرایی و مدیر کمیته اجرایی حضور داشتند.

    وی افزود: این جلسه به منظور هماهنگی اولیه و آسیب‌شناسی نمایشگاه در دوره پیش برگزار و در آن مسائل و موضوعات متنوعی مطرح شد که همه اعضا نسبت به هماهنگی بیشتر میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهرداری تهران به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر نمایشگاه کتاب تهران تاکید کردند.

    صفری با اشاره به مصوبات این جلسه نیز گفت: در این جلسه مقرر شد تا شهرداری تهران بیش از پیش در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مشارکت داشته باشد. همچنین مصوب شد کلیه فعالیت‌های عمرانی و اجرایی نمایشگاه با مدیریت معاونت خدمات شهری شهرداری تهران انجام شود.

    مدیر کمیته اجرایی ادامه داد: همچنین در این جلسه مصوب شد شش کمیته زیر نظر شورای اسلامی شهر تهران فعالیت‌های خود را دنبال کنند. این شش کمیته عبارتند از: کمیته عمرانی، کمیته ایمنی، انتظامی و بهداشت، کمیته فناوری اطلاعات، کمیته فرهنگی، اطلاع‌رسانی و بین‌الملل، کمیته خدمات شهری و رفاهی و کمیته حمل و نقل و ترافیک. در پایان این جلسه نیز مقرر شد جلسه دیگری در نیمه اول اسفند ماه با حضور مدیران سازمان‌های دست‌اندرکار نمایشگاه جهت هماهنگی بیشتر برگزار شود.

    صفری همچنین درباره جلسه مدیران نمایشگاه با شورای تامین نیز گفت: روز گذشته جلسه دیگری با شورای تامین استان تهران با حضور سازمان‌ها و نهادهای امنیتی برگزار شد و مسایل ایمنی و امنیتی نمایشگاه کتاب تهران مورد بررسی قرار گرفت.

    بر اساس این گزارش، سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت