مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام :

عرضه گوشت منجمد وگرم قرمز در فروشگاه ها ونمایشگاه های بهاره

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت قرمز گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و نمایشگاه های بهاره عرضه می شود.

عرضه گوشت منجمد وگرم قرمز در فروشگاه ها ونمایشگاه های بهاره
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،علیرضا ولی با اشاره به اینکه روند واردات گوشت قرمز از کشورهای حاشیه دریای خزر به علت سرما و بارش برف با مشکل مواجه شده است ، افزود: به منظور تأمین نیاز بازار داخل به گوشت قرمز و کاهش قیمت این محصول مجوز واردات دام زنده و گوشت قرمز از مرزهای شرقی و کشورهای حاشیه دریای خزر صادر شده اما به علت بارش برف و سرما روند واردات طولانی شده است.

    وی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام گوشت منجمد وارداتی را نیز با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می کند.

    مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: تاکنون 20 هزار رأس دام زنده و لاشه از مرزهای شرقی با هواپیما وارد و در میادین و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش توزیع شده است.

    علیرضا ولی گفت: علاوه بر این بیش از 20 هزار تن گوشت قرمز منجمد نیز ذخیره سازی شده است که برای تأمین نیاز بازار و مدیریت قیمت در مراکز نظامی و ارتش، سازمان ها و دانشگاه ها عرضه می شود.

    وی افزود : برای عرضه گوشت قرمز منجمد مشکلی نداریم اما برای عرضه گوشت گرم قرمز به میزان وسیع تر در هفته آینده گوشت گرم گوسفند و گوساله در میادین و 200 فروشگاه زنجیره ای افق کوروش توزیع می شود.

    مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گرم قرمز در نمایشگاه های بهاره، میادین، تعاونی کارکنان و فروشگاه های زنجیره ای با قیمت مناسب 30 هزار و 500 تومان تا 31 هزار و 500 تومان عرضه می شود.

    علیرضا ولی تأکید کرد : هم اکنون نیز گوشت گرم قرمز گوسفند و گوساله در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در حال عرضه است.

    وی گفت : در هفته های گذشته چون غرفه های ثابتی در میادین میوه و تره بار نداشتیم و امکان ورود کامیون حامل گوشت و فروش آن در کامیونها وجود نداشت ، با همکاری و تعامل با سازمان میادین قرار شد گوشت گرم قرمز در فروشگاههایی که در میادین ویژه عرضه گوشت قرمز و گوشت مرغ است ، عرضه شود.
    مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود : از آنجا که خرید لاشه کامل در قدرت خرید برخی از مصرف کنندگان نیست بنابر مصوبه ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز به صورت بسته بندی در ظرف عرضه می شود.
    علیرضا ولی گفت : مبنای قیمت گوشت گرم قرمز قطعه بندی شده کیلویی 31 هزار و 500 تومان است.
    وی افزود: شهروندان می توانند گوشت گرم قطعه بندی شده را تا چند روز آینده در نمایشگاه ها و فروشگاههای بهاره و میادین خریداری کنند.

    مدیر عامل پشتیبانی امور دام گفت: گوشت مرغ منجمد نیز به اندازه کافی موجود است و هر لحظه که احتمال افزایش قیمت در بازار وجود داشته باشد با قیمت هر کیلو 5500 تومان درب سردخانه های شرکت در سراسر کشور توزیع می کنیم.
    علیرضا ولی افزود : قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد برای مصرف کننده با احتساب هزینه های حمل و نقل و هزینه های جانبی حداکثر هر کیلوگرم 5900 تومان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت