بازرس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران :

آیین نامه های سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب در حال اصلاح است

عصر نمایشگاه- بازرس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: با توجه به واگذاری امور اجرایی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به دو تشکل نشر، برخی آیین نامه های موجود در حال اصلاح است.

آیین نامه های سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب در حال اصلاح است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سید عباس حسینی نیک اظهار کرد: از آنجا که امور اجرایی این دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و شرکت‌ تعاونی ناشران ایران (آشنا) محول شده است، نیاز به برخی تغییرات و اصلاحات در آیین نامه ها بود.
    وی با بیان اینکه به تدریج این آیین نامه بررسی و اصلاح می شود، از پایان کار اصلاح آیین نامه های مربوط به کمیته ناشران داخلی خبر داد و افزود: در دوره های گذشته قائم مقام و معاون اجرایی نمایشگاه یک نفر بود که معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (رییس نمایشگاه) انتخاب می کرد.
    حسینی نیک اضافه کرد: معاون اجرایی در این دوره از نمایشگاه توسط صنف انتخاب و معرفی و قائم مقام نیز مانند گذشته توسط رییس نمایشگاه منصوب شد.
    به گفته وی، قائم مقام، شان رییس را دارد و انجام بقیه امور با معاون اجرایی است.
    بازرس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ادامه داد: تا قبل از این شورای برنامه ریزی نمایشگاه شامل مدیران کمیته های مختلف بود که اعضای آن در این دوره در قالب ستاد اجرایی عمل خواهند کرد،اعضای «شورای برنامه ریزی و اجرایی صنفی نشر» نیز شامل چهار عضو از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و سه عضو از اتحادیه شرکت های تعاونی ناشران ایران (آشنا) انتخاب شدند.
    وی با بیان اینکه برخی تغییرات آیین نامه ها محتوایی و برخی شکلی است، گفت: در جلسه امروز آیین نامه های کمیته بین المللی بررسی و اصلاح خواهد شد و ادامه اصلاح آیین نامه ها در هفته های بعدی انجام می شود.
    به گفته حسینی نیک، هفت کمیته اجرایی و رفاهی، پشتیبانی، تبلیغات، علمی فرهنگی، اطلاع رسانی، ناشران داخلی و ناشران خارجی با تصویب شورای سیاست گذاری به صنف نشر واگذار شده اما سایر کمیته‌ها نظیر روابط عمومی و تشریفات در اختیار ریاست نمایشگاه است.
    سی ‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت سال 1396 در مجموعه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت