حضور پرشور ناشران حوزوی در نمایشگاه کتاب استان قم

عصر نمایشگاه- حضور ناشران حوزوی گرما بخش دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم است.

حضور پرشور ناشران حوزوی در نمایشگاه کتاب استان قم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از حوزه ، دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان قم با حضور فعال و پرشور ناشران دینی و حوزوی کار خود را در مجتمع ناشران استان در خیابان معلم آغاز کرده است.

    با توجه به اینکه شهر مقدس قم، پایگاه اول نشر دینی در کشور است، حضور متعدد ناشران حوزوی و مذهبی در این نمایشگاه و همچنین امتیازاتی که در بخش فروش این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، مشتاقان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

    از جمله ناشران حوزوی که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند، می توان به نشر مرکز مدیریت حوزه های علمیه اشاره کرد که با آخرین آثار منتشره خود به خصوص در بخش آموزشی در نمایشگاه، حضوری جدی دارد.

    جامعه مدرسین حوزه علمیه از غرفه هایی است در نمایشگاه دوازدهم کتاب استان قم، آثار خود را به جامعه علمی و فرهنگی استان به خصوص طلاب و اساتید عرضه کرده است.

    از دیگر غرفه های حوزوی این نمایشگاه می توان به غرفه های نشر هاجر، بوستان کتاب، موسسات آموزشی و پژوهشی حوزوی و دفاتر نشر آثار امام راحل و مراجع عظام تقلید اشاره کرد.

    نشر اسرا، نشر امام صادق(ع)، بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، انوارالهدی، موسسه انصاریان، امام عصر(عج) پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، جامعه القرآن کریم و دارالحدیث و... از جمله غرفه های حوزوی هستند که در این نمایشگاه آثار خود را عرضه کرده اند.

    نشر دارالعرفان، دارالعلم، دارالکتاب، دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی، دانشگاه امام صادق(ع)، دفتر انتشارات اسلامی، نشر علامه طباطبایی، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مرکز بین المللی نشر المصطفی(ص)، مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، مرکز فقهی ائمه اطهار(ص)، مکتب وحی، موسسه آل البیت(ع)، موسسه دائره المعارف اسلامی و.... از دیگر ناشران مذهبی و حوزوی حاضر در این نمایشگاه هستند.

    خاطرنشان می شود: نمایشگاه کتاب استان قم تا 7 اسفند ماه دایر می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت