نمایشگاه دستاوردهای روستاییان و عشایرجواد آباد ورامین افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه تخصصی توانمندی و دستاوردهای روستائیان و عشایر بخش جوادآباد ورامین افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای روستاییان و عشایرجواد آباد ورامین افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه که روز سه شنبه با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان افتتاح شد، دستاوردهای روستائیان، عشایر و بانوان بخش جواد آباد در حوزه های مختلف کشاورزی ، صنعتی ، صنایع دستی و گردشگری در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
    بخشدار جوادآباد در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای روستائیان و عشایر بخش جواد آباد در 40 غرفه و با هدف معرفی قابلیت های ساکنین این منطقه ، عرضه مستقیم کالا و آشنایی مردم با توانمندی های مردم روستا و عشایر این بخش برپا شده است.
    محمد حیدری گفت : در این نمایشگاه تلاش شده تا با در اختصاص غرفه های تخصصی به بانوان ، زمینه حضور این بخش پویای جامعه در حوزه های مختلف فراهم شده و قابلیت این افراد در معرض دید عمومی قرار گیرد.
    وی افزود : در این نمایشگاه ، محصولات تولیدی مردم جواد آباد نظیر چرم ، کیف و کفش ، مواد غذایی ، عسل ، قالی و گلیم ، گل و گیاه مصنوعی ، صنایع دستی عشایر ، لبنیات ، هنرهای دستی بافندگی و دوزندگی ، محصولات فرهنگی و کتاب ، نقاشی پرتره چهره نگاری ، تولیدات زنان روستایی نظیر شیرینی های خانگی ، مانتو ، عرقیات گیاهی و گلاب ، قارچ ، گوجه فرنگی گیلاسی و پسته در معرض دید عموم قرار می گیرد.
    وی بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی از جمله آموزش قوانین کار ، قوانین تأمین اجتماعی ، بافت فرش ، مسائل مربوط به گردشگری و قوانین کسب و کار و محیط زیست برای علاقمندان برگزار می شود.
    وی گفت : نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر بخش جواد آباد ورامین تا هفتم اسفندماه سالجاری در محل سالن ورزشی این شهر از ساعت 9 تا 21 پذیرای علاقمندان می باشد.
    بخش جواد آباد بیش از 44 هزار نفر جمعیت داشته و در مجاورت محور قم – گرمسار و در 12 کیلومتری جنوب شهرستان ورامین واقع شده است.
    جواد آباد از 130 پارچه آبادی و مزرعه برخوردار است که از این تعداد ، 60 پارچه آبادی دارای سکنه می باشند.
    35 روستا این بخش دارای دهیاری و شورای اسلامی و 25 روستا فاقد دهیاری است.
    ورامین با دو بخش مرکزی و جواد آباد و 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت