رییس ستاد برگزاری نمایشگاه :

حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

عصر نمایشگاه- ۳۰۰ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی از ۶ لغایت۹ اسفند ماه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور یافته اند .

حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، مجید فدایی رییس ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با اعلام این خبرگفت: این نمایشگاه با شعار « اقتصاد سبز اقتصاد مقاومتی » با حضور 300 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، انگلستان، هلند، ایتالیا، دانمارک، چین، سوئد، فنلاند، نیوزلند، فرانسه، ژاپن، روسیه، نروژ، روسیه و اتریش به مدت 4 روز و از تاریخ 6 تا 9 اسفند ماه (جمعه تا دوشنبه) برگزار می‌شود و شرکت های خارجی حاضر آخرین دستاوردهای خود در عرصه حفاظت محیط زیست، تامین ، تجهیز و نصب تجهیزات زیست محیطی، انرژی‌‌های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه‌سازی مصرف انرژی، پایش آلودگی هوا، آب و پساب ، تجهیزات آزمایشگاههای معتمد، را ارائه می دهند .
    به گفته فدایی، این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 22 هزار متر مربع در سالن های 31 44 ، 40 و 41 ، 35 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود .
    وی با اعلام این که ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح الی 16 عصر می باشد، از همه متخصصان ، دانشگاهیان، فعالان ، دوستداران و علاقمندان به محیط زیست دعوت کرد از این نمایشگاه بازدید نمایند.
    مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به شعار نمایشگاه اقتصاد سبز اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری طی سالهای اخیر حرکت به سمت "اقتصاد مقاومتی" برای شکست فشارهای ناعادلانه جهانی علیه ملت ایران است. خواسته ای که به سهولت می توان از طریق حرکت در مسیر اقتصاد سبز به آن دست یافت. به عبارت بهتر، پیوند عمیق اقتصاد سبز و اقتصاد مقاومتی راهگشای خروج از تحریم های ناعادلانه و حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری و دستیابی به افق های روشن ملی است . نامگذاری سال 95 با عنوان "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل " از سوی ایشان موجب شد تا شعار و محور اصلی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست نیز " اقتصاد سبز اقتصاد مقاومتی" باشد.
    رییس ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، مدیریت بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر ، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه های زیست محیطی، پروژه های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه گیری و فنآوری آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف سوخت، خودرو سبز و استانداردسازی خودروها، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب و ... را از مهمترین زمینه‌های حضور در این نمایشگاه عنوان کرد.
    وی ادامه داد: نهتمین نمایشگاه بین المللی« انرژی های نو ، تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی» نیز در کنار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در سالن های 6 و 7 نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود.
    فدایی تاکید کرد: با توجه به دوران پساتحریم قطعا برگزاری نمایشگاه محیط زیست فرصت مناسبی برای ارایه دستاوردهای شرکت‌های خارجی و داخلی و تبادل تجربیات زیست محیطی میان آنها است.
    رییس ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست افزود: کشورهای خارجی می توانند با حضور در نمایشگاه، فناوری های خود را معرفی و ارایه دهند و از آنجا که یکی از سیاست های سازمان محیط زیست توسعه همکاری های بین المللی است ، می توان به این موضوع امیدوار بود.
    فدایی خاطر نشان کرد : دست اندرکاران برگزاری دوره شانزدهم نمایشگاه محیط زیست با مشارکت و حمایت موثر صنایع، نهادها، انجمن ها و تشکل ها و اصناف و سازمان های خدماتی تلاش خود را بکار گرفته اند تا این دوره از نمایشگاه با کیفیت متفاوت برگزار شود و امیدوارند بازخورد مشارکت کنندگان پس از برگزاری دوره شانزدهم نیز موید همین امر باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت