شهردار رودهن خبر داد

برگزاری دومین دوره نمایشگاه خودروهای کلاسیک در رودهن

عصر نمایشگاه- شهردار رودهن از برگزاری دومین دوره نمایشگاه خودروهای کلاسیک در رودهن خبر داد.

برگزاری دومین دوره نمایشگاه خودروهای کلاسیک در رودهن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، مهدی کچویی اظهار کرد: خوشبختانه شهر رودهن از ورزشکاران خوب و با استعدادی در تمام رشته‌ها برخوردار است که توانسته‌اند در استان تهران و حتی کشور و همچنین مسابقات بین‌المللی برای این شهر افتخارآفرینی کنند.

    وی گفت: گذشته از وجود ورزشکاران مستعد، رودهن از امکانات ورزشی مناسبی نسبت به دیگر شهرهای شرق استان تهران برخوردار است که تمام این مسائل دست به دست همه داده تا نام رودهن بر قلل ورزشی استان تهران و حتی کشور به خوبی بدرخشد.

    شهردار رودهن با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی این شهر از گذشته تاکنون در کنار ورزشکاران بوده‌اند، افزود: همواره از تیم‌های ورزشی که در مسابقات رسمی شرکت کردند، حمایت شده و پس از این نیز حمایت خود را دریغ نخواهیم کرد.

    کچویی در خصوص هیئت اتومبیل‌رانی رودهن تصریح کرد: خوشبختانه هیئت اتومبیل‌رانی رودهن به خوبی ساماندهی شده و تا امروز نیز در اکثر مسابقات استانی و کشوری حضوری موفق داشته و توانسته‌اند که مقام‌های خوبی در بخش‌های مختلف کسب کنند.

    وی با اشاره به برگزاری دومین دوره نمایشگاه خودروهای کلاسیک در رودهن گفت: این نمایشگاه زیر نظر هیئت اتومبیل‌رانی رودهن در پارکینگ شهربازی برگزار شد و از استقبال چشم‌گیری توسط علاقه‌مندان برخوردار بود.

    شهردار رودهن اظهار داشت: این نمایشگاه از کیفیت و کمیت بسیار بالایی برخوردار بود و توانست علاقه‌مندان را از نقاط مختلف کشور و استان تهران به شهر رودهن بکشاند.

    به گزارش فارس کچویی ضمن تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن و همچنین مسئولان هیئت اتومبیل‌رانی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم بخش رودهن را نه تنها در این رشته، بلکه در تمام رشته‌های ورزشی در سطح بین‌المللی صاحب مقام و جایگاه کنیم که این امر با همت مسئولان ذیربط و حمایت مسئولان شهری دور از انتظار نیست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت