مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی:

ارائه «بازی محیط‌بان» در نمایشگاه محیط زیست

عصر نمایشگاه- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی برنامه های این استان برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست را اعلام کرد.

ارائه «بازی محیط‌بان» در نمایشگاه محیط زیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، حمید قاسمی با اشاره به اینکه در غرفه آذربایجان شرقی یک کتابچه نقاشی در اختیار کودکان قرار می گیرد که در موضوع احیای دریاچه ارومیه نقاشی کنند، گفت: به 5 نقاشی برتر جوایزی اهدا می شود. همچنین برای کودکان بسته ای با محوریت «پسماندها را بهتر بشناسیم» آماده کرده ایم که در اختیار آنها قرار می گیرد.

    وی افزود: کتابچه ای جیبی به منظور آشنایی متخصصان با پستانداران آذربایجان شرقی تهیه شده است، همچنین نقشه مناطق تحت مدیریت آذربایجان شرقی در غرفه محیط زیست استان توزیع می شود.

    مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بروشوری به منظور معرفی تالاب های استان آذربایجان شرقی تهیه شده است، از ارائه بازی «محیط بان» در غرفه آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: این بازی برای اولین بار در کشور تولید شده و نوآوری خوبی است که کودکان می توانند در غرفه ما از این بازی استفاده کنند.

    قاسمی با اشاره به ارائه عملکرد اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی طی دولت یازدهم در نمایشگاه محیط زیست، گفت: تصویر محیط بانان شهید استان، تصویر گونه شاخص استان یعنی سیاه خروس قفقازی و تصاویر پروژه گذرگاه حیات وحش در غرفه محیط زیست آذربایجان شرقی طی شانزدهمین نمایشگاه محیط زیست ارائه می شود.

    وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته به منظور احیای دریاچه ارومیه توسط اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی به صورت موشن گرافیک در غرفه ارئه می شود، افزود: معرفی تنوع زیستی استان از طریق کتابچه و اتودهایی که امکان رنگ کردن از سوی کودکان را نیز فراهم می کند، محصول دیگری است که برای کودکان در غرفه آذربایجان شرقی ارائه خواهد شد.

    مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی در پایان اظهار کرد: مقایسه وضعیت آلودگی هوای تبریز از سال 91 تا 95 به صورت موشن گرافیک الکترونیک و بنر به تصویر کشیده می شود.

    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، ششم تا نهم اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت