در محل نمایشگاه بین المللی تهران؛

نمایش انرژی های نو و تکنولوژی های نوین ساختمان در نمایشگاه محیط زیست تهران

عصر نمایشگاه- شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا از روز جمعه ۶ اسفند ماه به صورت همزمان مجری دو نمایشگاه بین المللی محیط زیست و انرژی های نو، تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی و نمایشگاه نما، سازه و تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی تهران خواهد بود .

نمایش انرژی های نو و تکنولوژی های نوین ساختمان در نمایشگاه محیط زیست تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه محیط زیست ،شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا  از روز جمعه 6 اسفند ماه به صورت همزمان مجری دو نمایشگاه بین المللی محیط زیست و انرژی های نو، تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی  و نمایشگاه نما، سازه و تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی تهران خواهد بود .

    نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

    دستاوردهای این تعاملات، نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری بین دست اندرکاران حوزه محیط زیست است که نقش مهمی در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان فعال در آن ایفاء می نماید.

    دست اندرکاران برگزاری دوره شانزدهم نمایشگاه محیط زیست با حمایت سازمان محیط زیست ، سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت موثر نهادها، انجمن ها، تشکل ها و سازمان های صنفی نهایت تلاش خود را بکار گرفته اند تا این دوره از نمایشگاه با کیفیت و نظم متفاوت برگزار گردد و امیدواراند بازخورد مشارکت کنندگان پس از برگزاری دوره شانزدهم نیز موید همین امر باشد.

    در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و انرژی های نو، تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی، 341 مشارکت کننده داخلی و 51 مشارکت کننده خارجی از 18 کشور آلمان، اتریش، اسپانیا، انگلستان، ایتالیا،  ترکیه، روسیه، ژاپن، دانمارک، فرانسه، فنلاند، سوئد،  چین، هلند،  کره جنوبی، نیوزلند، نروژ، یونان حضور خواهند داشت .

    این نمایشگاه در مساحت 27 هزار متر مربع و سالن های 31-35-38-40-41-44 برگزار می شود ،کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه شامل خودرو، سیم و کابل، موادغذایی، سیمان، مقاطع فولادی و صنایع وابسته، تجهیزات زیست محیطی، شمش روی است .

    بنابراین گزارش ، چهارمین نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان (Iran Buildex 2017) نیز به صورت همزمان با نمایشگاه محیط زیست و انرژی های نو، تجدید پذیر برگزار می شود .

    حضور 82 شرکت  داخلی و 57 شرکت خارجی از 3 کشور ترکیه ، پاکستان و چین  در این رویداد تأثیرگذار قطعی شده است که در 2188 متر مربع فضای مفید نمایشگاهی، تولیدات، کالاها و خدمات متنوع خود را در معرض بازدید، قضاوت و انتخاب کارشناسان و کاربران و مصرف کنندگان قرار خواهند داد. کل فضای ناخالص این نمایشگاه 7351متر مربع است.

    گروه های کالایی این نمایشگاه شامل  سازه های ساختمانی،فلزی،نماهای آجری،نماهای چوبی،صفحات کامپوزیت،صفحات طرح دار سیمانی و فلزی،شیشه سکوریت نما است .

    گفتنی است که شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و انرژی های نو، تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی  و چهارمین نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان 6 تا 9 اسفند ماه جاری از ساعت30 /8تا 16  در محل دائمی  نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای علاقمندان خواهد بود .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت