در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران؛

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور ظریف افتتاح شد

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور وزیر امور خارجه، معاون حقوقی رییس جمهوری، رییس سازمان محیط زیست، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل (یونپ) در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور ظریف افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در این مراسم گالتی وزیر محیط زیست ایتالیا، یوخن فلاس بارت قائم مقام وزیر محیط زیست آلمان، مدیرکل محیط زیست اتحادیه اروپا، جمعی از هنرمندان، تعدادی از مسئولان دستگاههای اجرایی، مدیران و صاحبان صنایع، شرکت ها، تعدادی از تشکل های محیط زیستی و برخی سفرا و دیپلمات ‌های خارجی مقیم تهران نیز حضور دارند.
    این نمایشگاه با شعار «اقتصاد سبز، اقتصاد مقاومتی» با حضور 300 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، انگلستان، هلند، ایتالیا، دانمارک، چین، سوئد، فنلاند، نیوزلند، فرانسه، ژاپن، روسیه، نروژ و اتریش به مدت 4 روز و از تاریخ امروز ششم اسفندماه تا دوشنبه هفته جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.
    در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در عرصه حفاظت محیط زیست، تامین، تجهیز و نصب تجهیزات زیست محیطی، انرژی‌‌ های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه ‌سازی مصرف انرژی، پایش آلودگی هوا، آب و پساب و تجهیزات آزمایشگاه های معتمد داخلی و خارجی ارائه می شود.
    نهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی نیز که موضوع آن مرتبط با محیط زیست است، همچون سال گذشته همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برگزار می شود.
    بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در حاشیه این نمایشگاه، آموزش زیست محیطی به دانش آموزان و کودکان همچنین کارگاه ها و نشست های تخصصی و پنل هایی با موضوعات محیط زیستی با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه، محققان و صاحبان صنایع و رسانه ها برگزار می شود.
    حدود 100 تشکل زیست محیطی از 31 استان کشور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور دارند و برخی از آنها به ارائه تجربیات موفق خود در راستای حفظ محیط زیست می پردازند.
    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در فضایی بیش از 22 هزار متر مربع در سالن های 31، 44، 40، 41 و 35 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا است و ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 16 عصر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت