رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی:

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد و برخی شهرستان‌های خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد و برخی شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد و برخی شهرستان‌های خراسان‌رضوی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، راضیه علیرضایی اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهر مقدس مشهد با محوریت این سازمان و اتاق اصناف مشهد و همراهی استانداری خراسان رضوی با هدف حمایت از تولید داخلی, تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام پایانی سال و حذف واسطه‌ها در عرضه کالاهای عمومی از مورخه 13 الی 20 اسفندماه سال جاری و با حضور حدود 1000 واحد تولیدی و صنفی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

    وی افزود: کالاهای مورد عرضه در نمایشگاه عمدتاً شامل مواد غذائی, پوشاک, کیف و کفش, لوازم خانگی, آجیل و خشکبار, لبنیات و مواد پروتئینی و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها است که 100 درصد کالاهای عرضه شده تولید داخلی بوده و از عرضه کالاهای خارجی در این نمایشگاه ممانعت شده است.

    علیرضایی تصریح کرد: مهمترین خصوصیت بارز نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های قبل، نسبت بالاتر حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه است که بر این اساس 60 درصد از واحدهای مشارکت‌کننده در نمایشگاه، واحدهای تولیدی صنعتی صنفی هستند که نسبت به عرضه کالاهای خود در نمایشگاه با حداقل 20درصد زیر قیمت مصرف کننده اقدام می‌کنند.

    وی گفت: به منظور رعایت قیمت منصفانه در عرضه کالاهای نمایشگاهی کارشناسان این سازمان و اتحادیه‌های صنفی نسبت به قیمت گذاری کالاهای واحدهای تولیدی و صنفی اقدام کرده که در این راستا بیش از 10 هزار قلم کالا در ایام قبل از برگزاری نمایشگاه قیمت گذاری می‌شود.

    علیرضایی تاکید کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه، بازرسان این سازمان و اتاق اصناف بر قیمت‌های کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه و همچنین عدم عرضه کالاهای خارجی و قاچاق توسط غرفه داران نظارت خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت