مجری برگزاری نمایشگاه CNC مطرح کرد :

نمایش آخرین دستاوردهای صنعت CNC در نمایشگاه شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- مجری برگزاری نمایشگاه CNC گفت: آخرین دستاوردهای بین المللی صنعت CNC در شهر آفتاب که یک برندینگ است، به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش آخرین دستاوردهای صنعت CNC در نمایشگاه شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی و بین الملل شهر آفتاب، سایمون اشترایدرد مجری برگزاری نمایشگاه CNC در نشست خبری که به این منظور برگزار شده بود، بیان کرد: مردم ایران در سال های اخیر رشد صنعتی بسیار زیادی داشته است؛ از این رو ماشین آلات صنعتی CNC نقش مهمی در راستای پیشرفت صنعتی ایران و قدرتمند تر شدن آن داشتند.

    وی افزود: این نمایشگاه در سال 2017 برگزار می شود و ما تلاش می کنیم که با همکاری برخی از کشورها مانند چین و سایر کشورهای اروپایی مانند ایتالیا، آلمان، اتریش و سوئیس نمایشگاهی با شکوهی برگزار شود؛ در این خصوص سعی شده تا دانش و تکنولوژی را در کشورهای مختلف در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

    سایمون با اشاره به برگزاری نمایشگاه در روزهای آتی، بیان کرد: گر چه زمان کمی است که این نمایشگاه را سازماندهی کرده ایم؛ اما تلاش شده تا شرکت های مختلف متحد شوند و بدین ترتیب بتوانیم به تعدادی مناسب از شرکت های بین المللی حاضر در این رخداد نمایشگاهی برسیم.

    وی ادامه داد: نمایشگاه CNC سعی دارد تا در فضایی بالغ بر 10 هزار مترمربع است و با حضور 38 شرکت بین المللی کار خود را آغاز کند.

    مجری برگزاری نمایشگاه CNC با تاکید بر اینکه حدود 6 سازمان صنعتی از ایران و آلمان در این رویداد شرکت خواهند کرد، عنوان کرد: کشور ایران، کشوری امن است اما در منطقه ی اروپا تصویر نادرستی از این کشور ایجاد شده است. امیدواریم با کمک رسانه ها بتوان تصویر درستی از ایران داشته باشیم.
    وی ادامه داد: در این راستا تلاش می کنیم گام بلندی برای ارتباط صنعتی با ایران برداشته شود و این ارتباطات افزایش یابد.

    سایمون در رابطه با اهداف حضور در این نمایشگاه، گفت: هدف در این نمایشگاه این است که تجارت و اقتصاد را معرفی کند. بحث این نیست که تنها بخواهیم ماشین آلات را منتقل کنیم بلکه از لحاظ نرم افزاری و کامپیوتری این انتقال باید انجام شود.

    گفتنی است اولین نمایشگاه CNC، دهم لغایت سیزدهم اسفند ماه سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به نمایش گذاشته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت