رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ۲۰ شهرستان خراسان رضوی برپا می شود

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در آستانه عید نوروز نمایشگاه در ۲۰ شهرستان استان از جمله مشهد برپا می شود.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ۲۰ شهرستان خراسان رضوی برپا می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، راضیه علیرضایی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهر مقدس مشهد با محوریت این سازمان، اتاق اصناف مشهد و همراهی استانداری خراسان رضوی با هدف حمایت از تولید داخلی، تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام پایانی سال و حذف واسطه ها در عرضه کالاهای عمومی برپا می شود.
    وی با بیان اینکه زمام آغاز این نمایشگاه ها از 13 اسفند ماه خواهد بود، افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در مشهد تا 23 اسفند ماه سال جاری با حضور حدود یکهزار واحد تولیدی و صنفی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار ادامه می یابد..
    وی افزود: کالاهای مورد عرضه در نمایشگاه شامل مواد غذایی، پوشاک، کیف وکفش، لوازم خانگی، آجیل و خشکبار، لبنیات و مواد پروتئینی و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها می باشد که 100 درصد از کالاهای عرضه شده تولید داخلی بوده و از عرضه کالاهای خارجی در این نمایشگاه ممانعت شده است.
    علیرضایی بیان کرد: مهمترین خصوصیت بارز نمایشگاه بهاره امسال نسبت به سالهای قبل، نسبت بالاتر حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه است که بر این اساس 60 درصد از واحدهای مشارکت کننده در نمایشگاه، واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی می باشند که با حداقل 20 درصد زیر قیمت مصرف کننده نسبت به عرضه کالاهای خود در نمایشگاه اقدام می کنند.
    وی گفت: به منظور رعایت قیمت منصفانه در عرضه کالاهای نمایشگاهی کارشناسان این سازمان و اتحادیه های صنفی نسبت به قیمت گذاری کالاهای واحد های تولیدی وصنفی اقدام کرده اند که در این راستا بیش از 10 هزار قلم کالا در ایام قبل از برگزاری نمایشگاه قیمت گذاری می شود.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه بهاره، بازرسان این سازمان و اتاق اصناف بر قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه وهمچنین عرضه نشدن کالاهای خارجی و قاچاق توسط غرفه داران نظارت خواهند کرد.
    سالانه 30 نمایشگاه عرضه کالا و خدمات در خراسان رضوی برپا می شود.
    165 هزار و 807 واحد صنفی دارای پروانه کسب در این استان در بخشهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و فنی فعالیت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت