معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام :

تخفیف ۳۰ درصدی دردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: کتاب‌های ارائه‌شده در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

تخفیف ۳۰ درصدی دردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، عمران خودآموز، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در نشست خبری این نمایشگاه، اظهار کرد: در این نمایشگاه متناسب بافرهنگ و بومی استان برنامه‌های مناسبی تدارک دیده‌شده است.

    وی، بابیان اینکه متناسب با ایام فاطمیه، نمایشگاهی از آثار علوم قرآنی در قالب عکس و پوستر در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، افزود: ایستگاه نقاشی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل نمایشگاه دایر خواهد شد که برای کودکان و نوجوانان به‌طورقطع جذاب خواهد بود.

    معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: کتاب‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف عرضه می‌شود که 20 درصد از طریق بن تخفیف‌دار و 10 درصد نیز خود ناشران تخفیف می‌دهند و تلاش شده که با هماهنگی‌های صورت گرفته بالغ‌بر 50 ناشر معتبر در این نمایشگاه حضورداشته باشند.

    خودآموز، تصریح کرد: خیلی از ناشرانی که جایگاهی که در سطح کشور دارند، چندان تمایلی برای حضور در نمایشگاه‌های استانی ندارند و در تهران و در مرکز نشر خود صرفه اقتصادی لازم رادارند، بر این اساس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کرده برای حضور این ناشران در استان‌ها مشوق‌های لحاظ و این مشوق‌ها در اختیار ناشران قرار گیرد.

    وی، گفت: تعداد اندکی که نتوانستند در این نمایشگاه شرکت کنند باتدبیر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، آثار این ناشران به‌صورت غرفه متمرکز ارائه می‌شود و همچنین تلاش شده غرفه‌های جانبی و برنامه‌های جنبی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دهم کتاب استان ایلام دایر شود.

    معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: برگزاری این نمایشگاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مطرح‌شده است که با تأکیدات رئیس شورای فرهنگ عمومی استان مقرر شد که آثار ارزشی و متناسب با شعار اقتصاد مقاومتی و ایثار و شهادت در این نمایشگاه عرضه شود.

    خودآموز، برپایی غرفه‌های کانون‌های مساجد، ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر، نمایشگاه از آثار جشنواره آدم‌برفی، غرفه نماز و کودکان و کتاب را دیگر غرفه‌های جنبی دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام برشمرد و گفت: دستگاه‌های مختلف استان و به‌ویژه استاندار محترم ایلام به‌عنوان رئیس ستاد برگزار نمایشگاه، تعامل بسیار خوبی در برگزاری نمایشگاه داشته‌اند.

    واحد زهرایی، دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه سراسر کتاب ایلام نیز در این نشست، گفت: تعداد قابل‌توجهی از ناشران کشوری در این نمایشگاه حضور دارند.

    وی، ابراز کرد: اطلاع‌رسانی مناسب و تبلیغات محیطی در سطح استان و به‌ویژه مرکز شهر به‌خوبی صورت گرفته و در این راستای از ظرفیت رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی در راستای تبلیغات مناسب و اطلاع‌رسانی بهره‌گیری لازم صورت گرفته است.

    زهرایی، خاطرنشان کرد: با رصد خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان، در پایان برگزاری نمایشگاه از رسانه‌های برتر در حوزه پوشش خبری این رویداد بزرگ فرهنگی در مراسمی با حضور مسئولان تقدیر به عمل خواهد آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت