با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در مشهد برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه:یازدهمین نمایشگاه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، کشت‌های گلخانه‌ای و مکانیزاسیون و همچنین چهارمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های نوین آبیاری کشور با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در مشهد برگزار می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در مشهد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، محمدجواد حمید اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، کشت‌های گلخانه‌ای و مکانیزاسیون با حضور 300 شرکت کننده داخلی و خارجی در فضای مسقف 18 هزار مترمربعی دایر می‌شود.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: استان‌های تهران، خراسان جنوبی، گلستان، البرز، قزوین، زنجان، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، یزد، اصفهان، فارس، کرمان، مرکزی و همدان شرکت های داخلی و همچنین حضور پاویون ایتالیا با 22 شرکت در بخش مکانیزاسیون کشاورزی و بیش از 30 نمایندگی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، چین، آلمان، اتریش، کانادا، فرانسه، ترکیه، بلژیک، هلند، سریلانکا، جمهوری چک و ژاپن در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    وی همچنین در ارتباط با زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی، تجهیزات آزمایشگاهی، نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری، کشت‌های گلخانه‌ای، سازه‌ها و تاسیسات گلخانه‌ای، مکانیزاسیون کشاورزی، شرکت‌های بازرگانی، خدمات فنی مهندسی و مشاور، حمل و نقل و خدمات گمرگی، مراکز علمی و دانشکده کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، سایت‌های اطلاع‌رسانی و نشریات تخصصی از جمله مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت‌های مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه است.

    حمید در ارتباط با برنامه‌های جانبی که همزمان با این نمایشگاه برگزار می‌شود نیز اظهار کرد: برنامه‌های جانبی که همزمان با این نمایشگاه برگزار می‌شود شامل برگزاری سمینار و کارگاه‌های تخصصی و آموزشی توسط سازمان جهاد کشاورزی، برگزاری سمینار و کارگاه‌های آموزشی توسط شرکت‌های خصوصی داخلی و خارجی و بازدید هیئت‌های متخصص از سراسر کشور و هیئت‌های خارجی (ترکیه، عراق و افغانستان) خواهد بود.

    به گزارش خبرگزاری فارس ،یازدهمین نمایشگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها، کشت‌های گلخانه‌ای و مکانیزاسیون و همچنین چهارمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های نوین آبیاری به مدت چهار روز از 29 بهمن تا دوم اسفندماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت