افتتاح نخستین نمایشگاه پهپاد در یمن

عصر نمایشگاه- صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز گذشته در صنعا به همراه قاسم لبوزه رئیس شورا ،عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر و محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع اولین نمایشگاه پهپاد را افتتاح کردند.

افتتاح نخستین نمایشگاه پهپاد در یمن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، دراین نمایشگاه نمونه هایی از انواع پهپاد های جنگی، شناسایی، رصد، ارزیابی و هشدار زود هنگام عرضه شد.
    یگان تولیدی پهپاد در وزارت دفاع یمن در این مراسم گزارش مفصلی از انواع تولیدات و سازوکار فعالیت آن، برنامه های توسعه، ساخت وعملیات تولید برای مقابله با تجاوز و محاصره تحمیلی ازسوی ائتلاف آمریکایی، صهیونیستی وعربستانی را ارائه داد.
    در این نمایشگاه مرحله اول تولید پهپاد های الهدهد1، الرقیب، راصد و سیرعملیات آن درخصوص رصد و تعیین اماکن تجمع دشمن و تجهیزات آن توسط نیروهای متخصص داخلی براساس جدیدترین تکنیک ها شرح داده شد.
    رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تقدیر از دستاوردهای یگان موشکی و یگان ساخت پهپاد پس از گذشت 700 روز از تجاوز عربستانی آمریکایی و ائتلاف آن به یمن در سایه محاصره ظالمانه، این پیروزی را به ملت یمن تبریک گفت.
    وی تاکید کرد دشمن در تضعیف روحیه مردم یمن شکست خورد و فهمید به کار گیری انواع سلاح و مواد منفجره و شایعه پراکنی و ایجاد جنگ روانی توسط مزدوران آن و ستون پنجم دیگر بی اثر شده است و ملت یمن مقابله چالش با چالش، صبر و مقاومت تا پیروزی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
    قاسم لبوزه معاون رئیس شورای عالی سیاسی وبن حبتور نخست وزیر نیز با تبریک این دستاورد بزرگ آن را بیانگر پیروزی اراده یمن در مقابله با تجاوز عربستانی آمریکایی و پیروزی مساله یمن و موضع ثابت آن برای آزادی از تسلط استکبار و پیروزی نهایی ارزیابی کردند.
    عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد .این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت