رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خبر داد

آغاز به کار دهمین نمایشگاه زنان و تولیدات ملی از ۱۳ اسفندماه سال جاری

عصر نمایشگاه- رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوارشهرداری تهران با اعلام آغاز به کار دهمین نمایشگاه زنان و تولیدات ملی از ۱۳ اسفندماه سال جاری گفت: دو هزار و۹۷۵ زن سر پرست خانوار تولیدات دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی را پشتیبانی می کنند

آغاز به کار دهمین نمایشگاه زنان و تولیدات ملی از ۱۳ اسفندماه سال جاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شهردار آنلاین ، فهیمه فیروز فر با اعلام این خبر در نشست خبری ظهر امروز گفت: ٧٤ غرفه در متراژ ی به مساحت سه هزار و449 مترمربع  با حضور صنف های شرکت کننده در حوزه پوشاک زنانه، مردانه، کودک و صنایع دستی، کالای خواب ، زیورآلات در نظر گرفته شده است.
    فیروزفر افزود: به منظور ادامه روند موجود در ماه های باقی مانده از دوره اخیر مدیریت شهری تلاش می کنیم تا با شبکه سازی و ثبت یک سازمان مردم نهاد این امکان را فراهم کنیم تا خود زنان سرپرست خانوار قدرت اداره کردن مکانی مانند ستاد را داشته باشند.
    وی با تاکید براینکه سازمان مردم نهادی مانند باشگاه توان یاران می تواند هم در بحث مددکاری و هم آموزش گام های مثبتی بردارد، خاطر نشان کرد: بر همین اساس قرار است تا خردادماه سال آینده نرم افزاری را تهیه کنیم که در آن ستاد توانمندسازی به تمامی افراد معرفی شود. کسانی که اطلاعات نزد ما دارند رمز عبور و نام کاربری دریافت می کنند و با وارد کردن این اطلاعات می توانند درخواست مشاروه خود را اعلام کنند و مشاوره های لازم هم از سوی کسانی که نذر فرهنگی کرده اند ارایه می شود.

    فیروز فر با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه از ١٣ تا ٢٣ اسفند ماه جاری در  محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفتگو، افزود: نمایشگاه زنان و تولیدات ملی به شبکه اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار به همت شهرداری تهران با تأمین فضا هم برای فروش و هم تولید کمک می کند.
    این مقام مسئول با بیان این که تعداد غرفه ها سال قبل ٦٨ عدد بوده افزود: در حال حاضر به دلیل استقبال زیاد این تعداد به ٧٤ رسیده است .
    وی ادامه داد: در این نمایشگاه ٢٤ غرفه حوزه پوشاک زنانه، ١٣ غرفه به پوشاک مردانه، ٧ غرفه به وصرت مشترک مردانه زنانه، ١٣ غرفه کودک، ٤ غرفه صنایع دستی، ٣ غرفه حجاب، ٢ غرفه کالای خواب و ٤ غرفه به زیور آلات  اختصاص پیدا کرده است.
    فیروز فر با اشاره به استقبال تولیدکنندگان از نمایشگاه زنان و تولیدات ملی، تصریح کرد: علاوه بر استقبال تولیدکنندگان، ما با استقبال شهروندان نیز به دلیل قیمّت مناسب مواجه هستیم.
    رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: برای این دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی  درخواست شرکت از هندوستان نیز داشتیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت