راه اندازی مرجع اطلاعات خودرو در نخستین نمایشگاه توانمندی این صنعت

عصر نمایشگاه:مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از راه اندازی سامانه مرجع اطلاعات صنعت خودرو کشور همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های این صنعت خبر داد.

راه اندازی مرجع اطلاعات خودرو در نخستین نمایشگاه توانمندی این صنعت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، اشکان گلپایگانی افزود: سامانه مرجع اطلاعات خودرو کشور به روزترین و کامل ترین مرجع در حوزه اطلاع رسانی براساس ارزیابی های صورت پذیرفته از نمایندگان، تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و نظرسنجی از مشتریان صنعت خودرو داخلی است.
    بنابراین گزارش به نقل از ایرنا؛ وی افزود: این سامانه به مشتریان در ارزیابی های لازم پیش از خرید خودرو کمک می کند و از مزیت های آن ارائه رتبه بندی نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت های سازنده و واردکننده خودرو است که روشی مناسب برای یافتن بهترین نمایندگی ارائه دهنده خدمات پس از فروش به حساب می آید.
    گلپایگانی گفت: همچنین در این سامانه، اطلاعاتی در زمینه فرایند فروش شرکت ها از دیدگاه مشتریان و رتبه بندی شرکت ها در زمینه فروش خودرو به تفکیک شاخص های مورد مطالعه و امتیاز ارزشیابی های صورت پذیرفته برای عموم قابل دسترس است.
    وی با بیان اینکه این سامانه همزمان با نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو افتتاح خواهد شد، افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو و سومین همایش بین المللی این صنعت و مقارن شدن آن با دوران پسابرجام، فرصت بزرگی است که در اختیار کشور قرار گرفته و باید هوشمندانه از آن بهره گرفت.
    مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ادامه داد: با اجرای برجام و باز شدن فضا برای ایجاد همکاری های مشترک با خودروسازان بزرگ جهان، تولیدات داخل نیز باید از نظر سطح کیفی با محصولات روز دنیا رقابت کند که این امر فرصت بسیار خوبی برای صنعت خودرو کشور رقم می زند و در نهایت به افزایش سطح کیفی محصولات داخلی می انجامد. در این شرایط مرجع جامع اطلاعات خودرو پایگاه بسیار مناسبی برای استفاده مصرف کنندگان است که با مراجعه به آن می توانند پیش از خرید خودرو از ویژگی های مرتبط آن با خبر شوند.
    به گزارش ایرنا، سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در 10 و 11 اسفند ماه امسال در سالن اجلاس سران و نخستین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران 9 تا 12 اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت