با عنوان «سوگواره عاشورایی خط سوم» ؛

برپایی دو نمایشگاه عکس و تصویرسازی در فرهنگسرای ارسباران

عصر نمایشگاه- نمایشگاهی از آثار منتخب سومین دوره مسابقه عکس «سوگواره عاشورایی خط سوم» و آثار تصویرسازی در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.

برپایی دو نمایشگاه عکس و تصویرسازی در فرهنگسرای ارسباران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، اختتامیه آثار سومین دوره مسابقه عکس «سوگواره عاشورایی خط سوم» در دو بخش عکاسی با دوربین و موبایل با موضوع مراسم و آیین‌های عزاداری امام حسین(ع) محرم و صفر جمعه 13 اسفند ساعت 15 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود .

    مسابقه عکاسی «سوگواره عاشورایی خط سوم» با هدف گسترش فرهنگ عاشورایی، شکوفایی استعدادهای جوان در رشته عکاسی با دبیری سید مجتبی دعایی برگزار شد. از بین 255 شرکت کننده و آثار ارایه شده 60 اثر در بخش عکاسی با دوربین و 6 اثر در بخش عکاسی با موبایل به عنوان آثار برگزیده سومین دوره مسابقات عکس خط سوم انتخاب شدند.

    در این مراسم برگزیدگان مسابقه با داوری ساعد نیک ذات، افشین بختیار، سیف‌الله صمدیان معرفی و جوایزه خود را دریافت می‌کنند. سیدحسین دعایی، محسن داجر، سیدعلیرضا سید موسوی وسید مجتبی دعایی اعضای شورای سیاستگذاری این مسابقه هستند.

    همچنین نمایشگاهی از آثار منتخب این مسابقه 13 تا 20 اسفند ساعت 14 تا 19 در گالری فرهنگسرای ارسباران برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

    * نمایش دغدغه‌های فردی 33 تصویرگر

    نمایشگاه گروهی «رو به نگاه من» با آثار تصویرسازی به کوشش مهنّا فضلی در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد. در این نمایشگاه 33 اثر از مجموعه آثار شخصی مجتبی حیدرپناه، پروین حیدری‌زاده، امیرحسین نوروزی، سعید عبدیزدان، هومان خیراندیش، هماخسروی، محمد باباکوهی، سهراب بنی‌پور، پریسا عرب محقی، مهناز فضلی به نمایش در می‌آید.

    نمایشگاه «روبه نگاه من» با جداسازی تصویرگری از منظر سفارش و تکیه بر زاویه دید و نگاه شخصی هر تصویرساز شکل گرفته است. این آثار شاید برگرفته از حس و حال نابی است که هر تصویرگر با تاکید دو چندان بر دغدغه‌های فردی و جهان بینی شخصی خویش به دور از هرگونه محدودیت زمانی و مکانی در گوشه‌ای از کارگاه‌اش به دست آورده است.

    علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت