با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت :

خودرو ساینا در کشور عراق رونمایی شد

عصر نمایشگاه:خودرو سواری ساینا در جریان مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه جمهوری اسلامى ایران در شهر بغداد کشور عراق ( ٢٧ لغایت ۳۰ بهمن ماه ٩٤ )، با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و ولید الحلو وزیر تجارت کشور عراق، و دیگر مقامات عالی رتبه دو کشور ایران و عراق، رونمایی شد.

خودرو ساینا در کشور عراق رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، مقامات عالی رتبه دو کشور ایران و عراق در ادامه حضور خود در نمایشگاه از خطوط تولید محصولات سایپا، از سایت مزبور در عراق نیز بازدید کردند.

    مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از خطوط تولید خودرو در عراق از نمونه های جدید تولید تیبا با چهار آپشن جدید بازدید کرده و ارائه محصول حسب تقاضا و درخواست مشتریان را از کارهای خوب سایپا در عراق برشمرد. شایان ذکر است حسب تقاضای بازار عراق تیبا در دو تیپ ساده و فول آپشن در عراق در حال تولید است .

    وی همچنین در ادامه از ایجاد یک سایت صنعتی فعال در زمینه تولید خودرو در کشور عراق که موجبات اشتغال عده کثیری از جوانان عراقی را فراهم آورده و به صنعت و اقتصاد کشور عراق نیز رونق میدهد اظهار خرسندی کرد و سهم مدیران و کارکنان شرکت سایپا در  ایجاد این سایت تولیدی را مهم دانست.

    خودروی ساینا حسب توافقات انجام شده در آینده ای نزدیک در سایت تولیدی گروه خودروسازی سایپا در کشور عراق به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. شایان ذکر است با توجه به محبوبیت محصولات گروه سایپا در کشور عراق و نیز مختصات بازار این کشور، پیش بینى مى شود این خودرو از استقبال چشمگیری نزد مصرف کنندگان عراقی برخوردار شود.

    به گزارش سایپا نیوز، براساس این گزارش با وجود حضور خودروسازان مطرح دنیا در کشور عراق، محصولات شرکت سایپا در بخش خودروهای اقتصادی ضمن کسب جایگاه برتر، عنوان پر فروش ترین برند در بازار عراق را از آن خود کرده است.

    گفتنی است در راستای کمک به خودکفایی زیر ساخت صنعت خودروسازی کشور عراق، گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد خطوط تولید صندلی، رادیاتور و قطعات پلیمری از جمله سپر و داشبورد را در آینده ی نزدیک در کشور عراق راه اندازی کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت