رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نوشهر :

نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور ایام نوروز در نوشهر برپا می شود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نوشهر از برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور در ایام نوروز ۹۶ در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور ایام نوروز در نوشهر برپا می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مهدی اسحاقی گفت : یکصد شرکت کننده از 20 استان کشور محصولات صنایع دستی و سوغاتی استانها را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.
    وی تصریح کرد : این نمایشگاه از روز نخست فروردین طی مراسمی با حضور مسئولان استانی آغاز و تا 13 فروردین در حاشیه بوستان نگین نوشهر ادامه خواهد داشت.
    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر افزود: محصولات هنری از جمله گلیم، جاجیم، چرم، سفال، شیشه، معرق، منبت و صنایع چوبی به همراه سوغاتی های محلی و سنتی در این نمایشگاه به مشتریان عرضه می شود.
    اسحاقی با بیان اینکه 63 هزار نفر از نمایشگاه سال گذشته بازدید کردند، خاطر نشان کرد: بازدیدکنندگان نمایشگاه سال گذشته 34 میلیارد و 580 میلیون ریال محصولات صنایع دستی و سوغات خریداری کردند.
    وی همچنین با اشاره به اقامت یک میلیون و 540 هزار نفر شب مسافر نوروزی سال گذشته در نوشهر و کسب رتبه نخست جذب گردشگر در مازندران گفت: امسال نیز با افتتاح 2 هتل سه ستاره به ظرفیت یکصد نفر و ساماندهی 250 خانه مسافر جدید با ظرفیت 800 نفر آمادگی پذیرش بیشتر گردشگران نسبت به سال قبل برخوردار هستیم.
    اسحاقی همچنین به افتتاح 3 دفتر خدمات مسافرتی در سال جاری در نوشهر اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات مناسب تر به گردشگران تا پایان سال نیز 2 دفتر خدمات مسافرتی جدید در شهرستان افتتاح خواهد شد.
    رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نوشهر خاطر نشان کرد: دبیرخانه ستاد سفر با 10 کمیته تشکیل شده است و کمیته ها با برگزاری جلسات و فراهم ساختن امکانات لازم آمادگی کاملی برای استقبال گردشگران نوروزی دارند.
    سالانه بیش از 15 میلیون مسافر و گردشگر به شهرستان های گردشگری غرب مازندران سفر می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت