نشست تخصصی جنگ نرم در نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان برگزار شد

عصر نمایشگاه:نشست تخصصی جنگ نرم و تاثیرات آن در فرهنگ خانواده در هفدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

نشست تخصصی جنگ نرم در نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، نور الله برشان کارشناس امور فرهنگی در استان شب گذشته (28بهمن) در نشست تخصصی جنگ نرم و تاثیرات آن در فرهنگ خانواده بیان داشت: جنگ نرم انسان را از درون تهی و فکر مقابله را از بین می برد.

    وی با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم در مبارزه با جنگ نرم دشمنان، غنای فرهنگی و بیداری است، افزود: اگر مردم یک کشور روحیه خودباوری نداشته باشند برای خودشان ارزش قائل نیستند قاطعا در جامعه تاثیرگذار نخواهند بود.

    کارشناس امور فرهنگی در استان با تاکید بر اینکه بدون فرهنگ سطحی نمی توانیم در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم، ادامه داد: جمهوری اسلامی با پویایی فرهنگ، زمینه حضور بانوان را در جامعه بدون پذیرش مولفه های غربی با حجاب فراهم کرده است.

    برشان، هنر را یکی از ابزار مقابل با قدرت نرم دشمنان دانست و گفت: هنر موجبات ماندگار آرمانهای انقلاب را فراهم کرده است.

    وی افزود: امروزه شبکه های اجتماعی به دلیل حضوری که در جامعه دارند، زنده ترین و پویاترین هستند و به صورت گسترده بیش از 12 میلیون نفر از ایرانیان عضویت در تلگرام دارند.

    کارشناس امور فرهنگی در استان تصریح کرد: این 12 میلیون نفر هر کدام یک سری افکار در سطوح مختلف دارند که به روز و لحظه ای با تمام دنیا در ارتباط هستند.

    برشان خاطرنشان کرد: به دلیل حضور افراد در این شبکه های اجتماعی، فرهنگ و زندگی آنان مطابق میل شبکه های اجتماعی رقم می خورد.

    وی با بیان اینکه جنگ نرم آهسته و آرام در فکر و اندیشه انسان ورود پیدا می کند، افزود: در مسائل فرهنگی یک عده ای نشسته اند و روی بچه های ما در شبکه های اجتماعی کار می کنند.

    کارشناس امور فرهنگی در استان تاکید کرد: یکی از برنامه های غرب برای کشورهای اسلامی به ویژه ایران این است که ارتباطات نامشروع را مشروعیت ببخشند و بچه های نامشروع را هدیه الهی برای مسلمان معرفی کنند. 

    به گزارش شبستان ،برشان اضافه کرد: شبکه های اجتماعی تهدیدی برای نظام هستند و باید روی آنها نظارت کامل شود، ما نمی توانیم از گروه های اجتماعی دوری کنیم ولی می توانیم مدیریت کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت